Pikseleitä.Mitä noi kuvat ny sit piti sisällään?
Nyt korjattu. ;DMitä noi kuvat ny sit piti sisällään?
Ainii sekin vielä. Pitäis laittaa sieltä summer soundistaki ne videot! Ainoastaan vaan että vanhalla luurilla. Ei HD matskua mutta no kuitenkin.Lopetas Joni syöminen hetkeksi ja lataa uusia videoita channelillesi.
Noh eihän tuo(hassuttelu ) ole mitään verrattuna turtlesien viemäripizzaherkutteluihin. Näähän on ihan luxusta siihen verrattuna.Mä jo ajattelinkin ettei nuo invavessapizzasekoilut voi olla totta.
Ihan vekkulia hassutteluprovoa. :ahem:
Joo hieman sanattomaksi alkaa vetämään nää boss-tasot...... :nope:Yritin keksiä sanallisen tavan ilmaista ihmetystäni tilanteessa, jossa keskustelupalstalla verrataan tosielämän safkasessioita fiktiiviseen piirrossarjaan tavoitteena saada oikeutusta toiminnalleen. En oikein onnistunut.
Talteen.
Älä oo hei tommonen tosikkopappa!Se mikro on tosiaan siellä maidon lämmitystä varten, ettei henkilökunnan tarvitse sitä lämmittää. Vauvoja varten siis.
Tämän ajan mitä tuolla rötväsitte, sitä tilaa olisi joku saattanut oikeasti tarvita, esim. tilanteessa:
- Vauvalla pyyttoni vaipassa ja huutaa kuin syötävä
Helvettiin sieltä kopista ja vähän äkkiä!
Heti kun teineistä muuttuvat boss-tason aikuisiksi, niin touhu valitettavasti muuttuu.Älä oo hei tommonen tosikkopappa!
"Saat lonkeron ku tuut sedän kanssa vähän tonne paskahuusiin" toiminee joihinkin näistä lapsista. Mikropitsa ja energiajuoma toiminee joihinkin. Valitettavasti.Jos Joni tosiaan lavastelee näitä invavessakuvia, niin olisi mielenkiintoista tietää millä meriselityksillä noi seuralaiset aina saadaan mukaan poseeramaan. "Auttakaa mua näyttämään mahdollisimman surulliselta intternetissä"?
Idiootti :thumbdown
Ei ollut mun idea. Älä mua syytä.Idiootti :thumbdown
Tämä korkeintaan vahvistaa asian.Ei ollut mun idea. Älä mua syytä.