Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

Joni

Well-known member
että on helvetin säälittävää, että 26-vuotias hengailee 15-vuotiaiden kanssa. Eikö heru muuten?
Outoa yleistämistä. En ollut niin nuoren seurassa(ja en muutenkaan) ja se toinen oli vain 20v synttärisankarin vieras. . Mutjoo onhan toi elämä epistä kun ei omanikäsiä kiinnosta mun seura... Kuin facebookissa.. Täälläkin on muutama jotka ennen hengas munkaa... Nyt niitä hädinpaskaa kiinnostaa... Kyllä vituttaa suoraansanoen masentavasti mut minkäs teet.. Noh yhtä vaikeeta se on työmarkkinoilla. Jospa vielä kerran sinne vaisalaan koitan hakea jota 5 vuotta yrittänyt päästä siihen menestysfirmaan jonne tietääkseni olen oikeutettu kokemuksen ja ja ammatin perusteella.. Mutjoo ei siitä enempää... perus foorumistien logiikalla työhön pääsee nykypäivänä yhtä helposti kuin 2007... niivarmasti. Illanjatkoja.

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Off topic asiapuolella on hieman eri asia, kuin kuvien postaaminen vapaalle. Jos Joni mitään sääntöjä rikkonut, niin ei syyksi riitä "en tykkää". Pistä iggeen. Pakko vielä lisätä, että on helvetin säälittävää, että 26-vuotias hengailee 15-vuotiaiden kanssa. Eikö heru muuten?
Eikös Jellinet postannut myös vapaalle?

No joka tapauksessa mun mielipide on, että Jonin postaukset on saatanan paljon huonompia kuin edellä mainitut CCMK ja Jellinek. Ja melkeinpä kaikkien muidenkin ikibannattujen.

Ei ne sentään postalleet periaatteella, että minä postaan, huomatkaa mut, olen hassu, huomatkaa!! kuten Joni.

Mutta siis, tämä oli mun mielipide. Muut olkoon omaa mielipidettä ihan vappaasti.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Outoa yleistämistä. En ollut niin nuoren seurassa(ja en muutenkaan) ja se toinen oli vain 20v synttärisankarin vieras. . Mutjoo onhan toi elämä epistä kun ei omanikäsiä kiinnosta mun seura... Kuin facebookissa.. Täälläkin on muutama jotka ennen hengas munkaa... Nyt niitä hädinpaskaa kiinnostaa... Kyllä vituttaa suoraansanoen mut minkäs teet.. Noh yhtä vaikeeta se on työmarkkinoilla. Jospa vielä kerran sinne vaisalaan koitan hakea jota 5 vuotta yrittänyt päästä siihen menestysfirmaan jonne tietääkseni olen oikeutettu kokemuksen ja ja ammatin perusteella.. Mutjoo ei siitä enempää. Illanjatkoja.
Tsemppiä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Outoa yleistämistä. En ollut niin nuoren seurassa(ja en muutenkaan) ja se toinen oli vain 20v synttärisankarin vieras. . Mutjoo onhan toi elämä epistä kun ei omanikäsiä kiinnosta mun seura... Kuin facebookissa.. Täälläkin on muutama jotka ennen hengas munkaa... Nyt niitä hädinpaskaa kiinnostaa... Kyllä vituttaa suoraansanoen masentavasti mut minkäs teet.. ..... Illanjatkoja.
Jospa ne ennen sun kanssa henganneet eivät ole enää teinejä, niinkuin sinä. Kool! Da beibi!

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Outoa yleistämistä. En ollut niin nuoren seurassa(ja en muutenkaan) ja se toinen oli vain 20v synttärisankarin vieras. . Mutjoo onhan toi elämä epistä kun ei omanikäsiä kiinnosta mun seura... Kuin facebookissa.. Täälläkin on muutama jotka ennen hengas munkaa... Nyt niitä hädinpaskaa kiinnostaa... Kyllä vituttaa suoraansanoen masentavasti mut minkäs teet.. Noh yhtä vaikeeta se on työmarkkinoilla. Jospa vielä kerran sinne vaisalaan koitan hakea jota 5 vuotta yrittänyt päästä siihen menestysfirmaan jonne tietääkseni olen oikeutettu kokemuksen ja ja ammatin perusteella.. Mutjoo ei siitä enempää... perus foorumistien logiikalla työhön pääsee nykypäivänä yhtä helposti kuin 2007... niivarmasti. Illanjatkoja.
-Elämä ei oo epistä jos seura ei kelpaa. Sillon on peiliinkatsomisen paikka
-Yhteenkään duuniin ei oo kukaan oikeutettu työkokemuksen ja ammatin perusteella
-CIM Boss kampaamotaso

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Se olikin mun mielipiteeni julkkishuoraamisesta.

Nytkin varmaan pippeli kovana, kun hänestä kirjoitetaan.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Ei ehkä tavallisessa keittiössä, mutta sattumoisin tiedän miljöön, jonka mikroaaltouuni valmistaa tämänkin herkun kerrassaan ja suorastaan megaextraultra-boss- tason namiskuukkeliksi.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Asiaa sivuten. Tuossa Ahjo-pullossa on maininta, että kyseessä on tulinen kastike. Jostain syystä hieman hämää, koskapa saman firman huomattavasti miedommissa sooseissa saattaa lukea "Erittäin tulinen kastike". Sattumaa?

Joni

Well-known member
Asiaa sivuten. Tuossa Ahjo-pullossa on maininta, että kyseessä on tulinen kastike. Jostain syystä hieman hämää, koskapa saman firman huomattavasti miedommissa sooseissa saattaa lukea "Erittäin tulinen kastike". Sattumaa?

Over 9000! :ahem:

333 Tuhannen Schovillen voimalla kohti Perjantaita. Dont mess with me!

Viimeksi muokattu: