Joni
Well-known member
Et omista autoa nykyään?Taksilla vaan like a boss tuut sinne sitte.
Et omista autoa nykyään?Taksilla vaan like a boss tuut sinne sitte.
Omistan mä edelleen. Kato sit ku tuut käymään siellä Kirkonkylällä, niin safkataan kepabit turkkilaisten pizzeriassa ja otetaan parit juomat Satulaseppä-ravintolassa. On muuten hyvä paikallinen menomesta. Mä tuun sitte fillarilla sinne mestoille Ku autoa ei saa juovuksissa ajaaEt omista autoa nykyään?
Ett silleen!!!!!1!Sanaharkka ruokatilauksesta johti törkeään pahoinpitelyyn
Kainuu Julkaistu 3.8.2014 klo 18:30 | 1
Kuhmolaisen ruokaravintolan asiakasta lyötiin voimakkaasti terästangolla päähän lauantaina aamuyöllä.
Ravintolan henkilökunnan ja asiakkaiden välille oli syntynyt ruoan tilaukseen liittyvä sanaharkka, jonka seurauksena yhtä asiakasta uhattiin puukolla ja lyötiin päähän terästangolla. Vammat olivat niin vakavia, että urhi joutui lähtemään Kajaanin keskussairaalaan ompeluttamaan päävammansa.
Henkilökuntaan kuuluva yritti Kainuun Sanomien saamien tietojen mukaan puukottaa ravintolan ulkopuolella myös toista asiakasta siinä kuitenkaan onnistumatta.
Törkeästä pahoinpitelystä epäilty tekijä otettiin kiinni tapahtuman jälkeen ja toimitettiin säilöön Kajaanin poliisiasemalle. Kuulustelun jälkeen epäilty vapautettiin.
Tai jättänyt sanomatta.Eiköhän tässä lie ole ollut eniten kysymys siitä mitä sanoo ennen kuin syö.
Voisin lyödä vasemman kivekseni vetoa että siinä on asiakas kokenut tarpeelliseksi alkaa kertomaan mielipiteensä ravintoloitsijan etnisestä taustasta.Tai jättänyt sanomatta.
Olisko asiakas julkeasti alkanut suoraan syömään ilman asiaan kuuluvaa ruokarukousta, josta harras ravintoloitsija suuttunut?
Kävin tuolla taannoin, yöpyessäni täällä. Kauhean oloinen paikka, olin onneksi ainoa asiakas.Satulaseppä
Kas perskeles, passini ja ajokorttini olen noutanut tuosta rakennuksesta.Kävin tuolla taannoin, yöpyessäni täällä. Kauhean oloinen paikka, olin onneksi ainoa asiakas.