FW08
Registered User of Talent
Onnistui osumaan suuonteloon, vai menikö tähtäys niin pahasti pieleen, että ei osunut koko kroppaan?Se ei näy vyötäröllä, eikä tule koskaan näkymäänkään.
Onnistui osumaan suuonteloon, vai menikö tähtäys niin pahasti pieleen, että ei osunut koko kroppaan?Se ei näy vyötäröllä, eikä tule koskaan näkymäänkään.
No ei.Niin siis siihen ISOVARPAIDEN väliin?
(Kikkeli)
Joe! Mul on ollut sua ikävä!Eivät ne hiilihydraatit itsessään mitään Pahuutta ole, kunhan niille keksii järkevää käyttöä. Makaroni niiden lähteenä kuitenkin on luultavasti sieltä huonommasta päästä.
Eäh. Liikun ja paiskin hommia sen verran, jotta rasvakerrosta ei ehdi syntyä.Onnistui osumaan suuonteloon, vai menikö tähtäys niin pahasti pieleen, että ei osunut koko kroppaan?
Oikein! :thumbup: Niin ihmisten pitäiskin. Näin maailma ois pelastettu!Eäh. Liikun ja paiskin hommia sen verran, jotta rasvakerrosta ei ehdi syntyä.
Heh, kiitos.Joe! Mul on ollut sua ikävä!
Mä aina kipristelen varpaita kun juon kaljaa ni ei liho.Heh, kiitos.
Aiheeseen liittyen: hetken kuluttua pitäisi syödä reilu kasa porkkanaraastetta, muutama tomaatti, eräänlaista raakapuuroa (seesaminsiemenet + quinoa) ja soijamaitoa. Sitten voikin hyvällä mielellä ottaa päälle muutaman oluen ja mitätöidä kaikki mahdolliset terveysvaikutukset...
En oo sitä tyyppiä että suuttusin harva saanut minut suuttumaan.Nyt riitti. Nimetään kurski Vuoden 2010 viilipytyksi. Kaveria ei saa sitten millään suuttumaan.
Silti ne viljojen pahat antiravinteet estävät aikaisemman aterian monien vitamiinien ja mineraalien imeytymisen... Niin, ja humalan estrogeenit kasvattavat miestissit. Siinä ei enää varpaiden verryttely autakaan!Mä aina kipristelen varpaita kun juon kaljaa ni ei liho.
Oikeasti? Mä oon aina luullut, että se johtuu Dompparin ja kumppaneiden suorittamasta räpläämisestä.Mä aina kipristelen varpaita kun juon kaljaa ni ei liho.
Taasko sä syöt? Justhan sä söit!
It's not funny, because it's true.Oikeasti? Mä oon aina luullut, että se johtuu Dompparin ja kumppaneiden suorittamasta räpläämisestä.
En sanoisi taas, söin edellisen kerran klo15, ja nyt toisen kerran eli viimeisen.Taasko sä syöt? Justhan sä söit!
Sama vika mulla tänään. Kotona hätäinen juotava actimelli (ja vitamiinit) ja kahvi ja toinen aamupala Moilasella.Syön yleensä kahdesti päivässä aamu palaa
Saanko kysyä mitä vitskuja?Sama vika mulla tänään. Kotona hätäinen juotava actimelli (ja vitamiinit) ja kahvi ja toinen aamupala Moilasella.
Joku multi-tabs ja sitten joku hainrusto-sinisimpukka-mms nivelvitamiinirohto.Saanko kysyä mitä vitskuja?