Sinäputki
Troll
HK:n hampurilaista.
Hieno, kokonaisvaltainen ja ennakoiva suunnitelma!Anarkistisesti kerron aikovani keittää keiton, vaikka en juuri nyt mitään mässytäkään. Tekis vielä viiden litran kattilallisen ja pakastas osan. Saatan raportoida myöhemmin lisää.
Olin jo ihan :eek!: ja ajattelin, että olenko minä toleranssisiipi!?!??!?! Mutta sitten selvisi, että toleranssisiipi söikin savulohta noin seitsemäntoista haukkua enemmän kuin minä. Eli olemmekin kaksi erillistä hahmoa, jotka vain sattuivat syömään savulohta samaan aikaan.Juuri tuokio sitten söin savulohta. Lohi ei oo mielikalaa, mutta savustettuna se on aika namia... sen kolmen haukun verran. Sitten alkaa ällöttää.
UIJJUI!! Kyllä nyt liippas likeltä. Ajattele jos oisit syönyt enemmän! En tiedä mitä sitten, mutta hurjaa se varmasti olis.Olin jo ihan :eek!: ja ajattelin, että olenko minä toleranssisiipi!?!??!?! Mutta sitten selvisi, että toleranssisiipi söikin savulohta noin seitsemäntoista haukkua enemmän kuin minä. Eli olemmekin kaksi erillistä hahmoa, jotka vain sattuivat syömään savulohta samaan aikaan.
Helpottui olo.
Kuva ois kiva.Venäläisiä suolakurkkuja.
Kuva ois kiva.