Jotenkin siihen vain sellaista tupsahti ja myös tuonlaista:Mitenkäs tuossa on terävyysalueelle osunut jotain syötävää???
En minä mitään juhli, olen vanhempien luona käymässä. Äidin nimpparit ja siskon kavereita on tulossa yöksi niin on mättöä enemmänkin.Mitäs juhlit?
Eli juhlit äidin nimppareita?En minä mitään juhli, olen vanhempien luona käymässä. Äidin nimpparit ja jotain siskon kavereita on tulossa.
Ei niitä kyl mitenkään juhlita.Eli juhlit äidin nimppareita?
Niinhän se taitaa, mut ei tohdi myöntää.Eli juhlit äidin nimppareita?
No onhan teillä kermakakku tuossa...Ei niitä kyl mitenkään juhlita.
Niin on kakku, mut nimi ei ole Magdalena. (ei ole toinenkaan nimi, eikä kolmas)No onhan teillä kermakakku tuossa...
Btw:
Kurskin äidin nimi on siis Magdalena. Tai sit se toinen.
Tänäänhän on siis kuitenkin Magdalenan nimipäivä.Niin on kakku, mut nimi ei ole Magdalena. (ei ole toinenkaan nimi, eikä kolmas)
Näin minäkin asian käsitän. Useimmiten silloin juhlitaan jotain, kun syödään kermakakkua ja lisäksi kurski on myöntänyt, että tänään on äitinsä nimipäivä, joten.... Mitä lääkkeitä kurski syöt? Minäkin haluaisin samoja mömmöjä.Eikös kermakakkua juhlapäivänä noin niinkuin yleisillä mittareilla voi pitää juhlimisena?
Voi pitää tietenkin ja yleensä se noin on.Eikös kermakakkua juhlapäivänä noin niinkuin yleisillä mittareilla voi pitää juhlimisena?
Kurski haastaa kaloriteorian.Sun pitäis ihan oikeesti olla aivan hervoton läski.