Syön parhaillaan...

NeitiP

Well-known member
Liittynyt
19.11.2004
Viestit
698
Sijainti
Oulu-city
Mulla menee hermot.. siis iskeekö tuo Olgan silmä aina välillä? Kun luen näitä juttuja niin nään "sivusilmällä" kun tuo vasemmanpuoleinen silmä iskee, mutta kun alan tuijottamalla tuijottamaan silmiä, niin ei ne sitten varmasti iske. :mad_old:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
NeitiP sanoi:
Ruoka venähti tänään aika myöhään.
No niin venähti.
Nyt maiskuttelen karitsan sisäfilettä kera pottujen.
Aika monet lammasruuat sisältävät valkosipulia, mutta itse en valkosipulia juurikaan syö. Niinpä tämä määkijä sai osakseen suolaa, valkopippuria ja rosmariinia.
Vähintäänkin kelvollista näinkin. :thumbup:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
NeitiP sanoi:
Mulla menee hermot.. siis iskeekö tuo Olgan silmä aina välillä? Kun luen näitä juttuja niin nään "sivusilmällä" kun tuo vasemmanpuoleinen silmä iskee, mutta kun alan tuijottamalla tuijottamaan silmiä, niin ei ne sitten varmasti iske. :mad_old:
:wink:
 

NeitiP

Well-known member
Liittynyt
19.11.2004
Viestit
698
Sijainti
Oulu-city
burb sanoi:
No niin venähti.
Nyt maiskuttelen karitsan sisäfilettä kera pottujen.
Aika monet lammasruuat sisältävät valkosipulia, mutta itse en valkosipulia juurikaan syö. Niinpä tämä määkijä sai osakseen suolaa, valkopippuria ja rosmariinia.
Vähintäänkin kelvollista näinkin. :thumbup:
Sen on kyllä aivan tosi, että kun on kunnon liha kyseessä, niin se ei paljon mausteita kaipaa.
Perinteiseen lihasoosiikin kelpaa vaan mausteeksi suola ja ripaus pippuria ja avot, hyvää tulee :thumbup:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Il Tempo Gigante sanoi:
Ovatkos samoja, joita myytiin aikoinaan keltamustassa pahvilootassa, jossa oli paperinen 'sisäpussi' ? Mustia ja sokeripäällysteisiä ?

Ja sitä ennen metallisessa lootassa ja täytti muuten samat tuntomerkit?
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tervaleijona Mix -pussi sisältää 195 gramman sekoituksen tervalakritsi- ja tervasalmiakkikarkkeja. Sokeroidut Tervaleijona-makeiset ovat suurempia, pehmeämpiä ja karkkimaisempia kuin perinteisten Tervaleijona-rasioiden pastillit.
:eek:
 

elle

-------
Liittynyt
28.4.2002
Viestit
5538
Söin lounassalaatin päältä palmunsydämet ja oliivit. Niihin tulee himo.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Ruisleipää, päällä suomalaista kurkkua ja tomaattia. :thumbup:
 
Ylös