Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Miesystävän kanssa tänään grillattiin lammasta, possua, broileria, juustoa, avokadoa ja tomaattia.

Oli hyvvee!:o

Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. Vähän myöhemmin ns. "alavatsan" kautta eli kurttusoittimen ilmareiästä.

Pannukakkua jälkkäriksi täytteellä jota en vielä ole päättänyt.

Puolukkahilloa löytyi kaapista. Ei jaksanu sörsselöidä raparperejä nyt.

Viimeksi muokattu:
Tomaattia makaronilaatikkoon? Ei helvetti...
Pian joku tulee ja sanoo että laittaa makaronilaatikkoon vaikkapa, heh, juustoa tai jotain...

Mitäs... mitäs jos kerron käyttäneeni sekä tomaattia että juustoa? Ja vieläpä yhtä aikaa.

4x atrian kevyt snack nakkeja johon plänttäsin loput oltermannista. Omnom.

Join sellasesta karamellimakupillistä maitoo koska se on helppoo ja korvaa kaakaon, sulaa vaan ne "kiteet" siellä sisällä sekunnissa kun kastuu.
Sitten join vitamiinijuoman ja vettä.

En syö tätä, mutta jauhan purkkaa. Nimi on Airwaves-purukumi. Ilma-aaltoja. Ui juma.

Rennolla acenteella. Raikas tuulahdus.

Jouduin hirivttävän tuoteväärennöksen kohteeksi: olin ostavinani BURB pääkkiksiä, mutta tuotemerkki oli törkeästi "väärennetty" (BUBS) ja ei mitenkään ihme - maku oli järkyttävä. Yhden söin ja loppu pussi lensi roskiin. Kostox en laittanut edes biojätteeseen.

VAROKAA NÄITÄ - MYYNNISSÄ ABC:n KARKKILAARISSA - HUIJAUS!
Näytä liitetiedosto 21473

Puteja, rillattua possua ja juustoa (miesystävän kanssa rillattua), tomaattia, luomuruisleipää, kinkkua ja kananmunaa.

Savustettua lohta, porkkanaperunamuusia, avomaan kurkkua ja saarioisten kartanon salaattikastiketta. Bossia.

ad1c71847fb239061b2daa714a33b9ef.jpg

Jospa sitä lämmittäisi sitruunakastikelohta, kermaperunoita ja voishan sitä jonkun salaatinkin väsätä.

Syön kohta sitä toistaiseksi tuntematonta mössöä jota löysin pakastusrasiallisen pakastimesta. Toivottavasti se on jotain hyvää. Yleensä mä pakastan jotain ihan ok jutskia, mutta oon mä niin velmu jekuttelija että olen voinut pakastaa jotain pahaakin ruokaa itselleni ansaksi. Pitääkin muuten varoa lasinsirpaleita.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.