Örfil
Guest
Pekkis taitaa olla semmoinen pasinisti ja viherlampela.Toisaalta, kuten Öääl ylempänä vihjasikin, puhe harjoittelemisesta kriisitilannetta varten on snadisti suurielkeistä. Pojat ja niiden pyssyt.
Pekkis taitaa olla semmoinen pasinisti ja viherlampela.Toisaalta, kuten Öääl ylempänä vihjasikin, puhe harjoittelemisesta kriisitilannetta varten on snadisti suurielkeistä. Pojat ja niiden pyssyt.
Pyhpyh nyt. (Cuba) Libre Office.Open Office
Uuh, kolme päivää vanha hamppari, nam :ahem:
Papparaiset puhelee ihan niinkuin heidän elinaikanaan muka tarvitsisi tarttua tositussareihin.
Hampurilaiskeittoa? Kuulostaa hyvältä.Kyl ne säilyy yllättävän hyvin jääkaapissa ja sitten kun niitä vielä tuunaa niin bueno.. Saapi ny nähä. Taidan olla keiton puolella. :ahem:
*Heittää rahaa roskiin*
Tai se, että sanotaan, että ei osaa itse tehdä... :thumbfh: No täytyy kyllä aika lahjaton ihminen olla jos aikuinen ihminen ei osaa lukea hernekeittopurkin kyljestä mitä ohjeet sanoo ja tehdä sitä prikulleen niin. Sama metodi pätee kaikessa ruoan laitossa. Periaatteessa he jotka kylvää rahaa roskiin, ovat vain laiskoja. Thats it.
vieläpä ilman liikkumista ja mahdollisia polttoainekuluja
Mutta kun on laiska ja hyvätuloinen.
Niin kyllä sen niinkin voi muotoilla. Jos jokin tuote maksaa 5€ ja sen saa alle 2€:lla, vieläpä ilman liikkumista ja mahdollisia polttoainekuluja.
Mielestäni laiskuutta jos ei jaksa vaivautua itse tekemään omaa ruokaa. Tai se, että sanotaan, että ei osaa itse tehdä... :thumbfh: No täytyy kyllä aika lahjaton ihminen olla jos aikuinen ihminen ei osaa lukea hernekeittopurkin kyljestä mitä ohjeet sanoo ja tehdä sitä prikulleen niin. Sama metodi pätee kaikessa ruoan laitossa. Periaatteessa he jotka kylvää rahaa roskiin, ovat vain laiskoja. Thats it.
Jipii, kolmen euron säästö. Ei maksais vaivaa vaikka niitä söis kymmenen päivässä.
Jipii, kolmen euron säästö. Ei maksais vaivaa vaikka niitä söis kymmenen päivässä.
Itselläni on esimerkiksi satsit aina valmiina pakkasessa ja jääkaapissa.