Syön parhaillaan 4 (vatsa repee jos saa santsata)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sabelt Rompe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Olen "pari" kertaa käyny muista syistä Turkukartingissa. Tänään kokeilin heidän lounasta ekaa kertaa. Pastaa ja isoja lihapullia kunnon lautanen yhdellä "alpulla". Menin vasta päivällisaikaan työajalla, kun ei muuten kerkeä. Työvuoroni olisi loppunut jo 5km päässä, mutta jos syömisestä maksetaan, niin eikö se kannata käyttää? Ajoaikarajatkin tuli siinä syömisen aikana vastaan muutenkin, minkäs teet?

Kokki ajaa lujaa, mut kokkaa paremmin.

Jätskiautolta kupongilla 1€ XL suklaatuutti.

948b8a062e5f5023809b47eaf3407f07.jpg

Komee jäätelö.

Itse tekemänä maksaa kalleimmilla raaka-aineilla 1,62/kpl. On vielä kaiken lisäksi huomattavasti parempi itse tekemänä. Mutta mikäs siinä jos on varaa heittää rahaa roskiin. Itelläni ei ole. Esim alkuperäinen pizza tulee itse tehtynä maksamaan n.2€ ja pieksee kebab pizzerioiden aletarra pizzat.

Komp.
Mä en tee hamppareita kuitenkaan itse sen vuoksi, että ne tulisivat halvemmaksi, vaan yksinomaan siksi, että ne on itse kasattuna aivan törkeän hyviä.
Tampereen Grillssonista saa suunnilleen vastaavia, mutta hintalappu on noin 20 euroa/hamppari.

Mäkkärissä/Hesessä tulee toki sielläkin käytyä lasten toivomuksesta about 2-3 kertaa vuodessa.

Hernekeiton lämmittäminen lienee hieman eri tason kulinariaa kuin jonkun hampurilaiskastikkeen väkertäminen.
Ja kyllä, ruoanlaitossa olen täysin lahjaton. En niinkään laiska.

Sinun pitää mennä marttojen kokkikurssille, niin opit tekemään ainakin helppoja ja yksinkertaisia ruokia.

Jos viitsiytyy tekemään jotain amerikanherkkua ja siihen vielä omat kastikkeetkin, niin miksei samalla vaivalla tee kunnon ruokaakin?

Jos viitsiytyy tekemään jotain amerikanherkkua ja siihen vielä omat kastikkeetkin, niin miksei samalla vaivalla tee kunnon ruokaakin?

Ai että jos juoksee 5 kilsan lenkin niin samantien voisi vetäistä puolimaratonin?

Ehkä tässäkin pätee PK/VK 80/20 sääntö (hieman kääntäen) :thumbup:

Niin, on kai se hyvä varautua jos siittiötuotanto huononee iän myötä.

Näinhän siinä saattaa joillekin käydä. Onneksi itselläni ei ole sen asian kanssa ongelmia, mutta asiantuntijana voitkin varmaan kertoa meille asiasta enemmän. Täälläkin varmaan monella vastaavia ongelmia kuin sinulla. Muun muassa kimeä ääni tuntuu tällä teidän sosiopaatillakin olevan..

Pari nakkia juuston kera meni ennen klo 11 aikaan. Seuraava syöminen menee varmaa iltaan kun menoja tässä vielä. Paastonero jatkaa paastoamistaan Tiistain jälkeen aijaijai. :P

Paasto tarkoittaa ettei syö kiinteää ruokaa laisinkaan. Paaston minimimitta on 24 tuntia ja nakkipaastoa ei ole olemassakaan.

Tarkkana nyt niiden termien kanssa!

Status
Ei avoinna uusille viesteille.