Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Neljä jäätelötuuttia alle viikossa. Käsittämätöntä mässäilyä. Täytyy alkaa rajoittamaan ettei pää jäädy.

a6fe748aac.jpg

Luulin ostavani noitapillejä mutta näähän on kalpea kopio, jos sitäkään. Tajuttoman pahoja.

Neljä jäätelötuuttia alle viikossa. Käsittämätöntä mässäilyä. Täytyy alkaa rajoittamaan ettei pää jäädy.

Vai että alapää meinaa jäätyä jäätelötuuttien takia.
Ongelman ratkaisu voisi olla siinä, että jatkossa työnnät ne jäätelötuutit yläpäähän alapään sijaan, koska suu johon jäätelötuutit on tarkoitus työntää on yläpäässä.

Hassua, luulis että pakkasyöt pitää kauppojen ruokajätteet hyvässä kunnossa useita päiviä?

Kandee ulkoistaa tuo ruuanlaitto tai ankarasti vaan opetella.
Onko sulla onnettomalla edes ohjeita, mistä seurata valmistusohjeita?
Mitä sä koitit tänään valmistaa?

Mulla yleensä ohjeiden luku tyssää siihen, että siellä käytetään sivistyssanoja kuten "kuullottaa" tai "sahrami" joiden tarkoituksesta mulla ei ole hajuakaan.

En oikein ymmärrä veli Albertin valitusta. En itsekään osaa ruokaa laittaa juurikaan, mutta silti tulee aina hyvää.

Chilitulistettua spagettia toissapäivältä. Ollappa hyvää ja olikin.
Sambal Oelekia kolme kunnon lusikallista kyytipoikana niin johan polttelee kivasti vatsassa ja pierut tuoksuu loppuillasta riemuisilta.

Pian kanan koipi"ahh"reisiä. Nomnom.. Eka myyntitykkinä cashit taltee ennen vkl. Yea beibii. :cool:

Austin.jpg

Mulla yleensä ohjeiden luku tyssää siihen, että siellä käytetään sivistyssanoja kuten "kuullottaa" tai "sahrami" joiden tarkoituksesta mulla ei ole hajuakaan.

Kuullottaminen on sellaista hienovaraista kuuntelua, eli höristää korvaa, mutta ilman käsiä.
Sahrami on automerkki.

Pakasteranskikset, ketsuppia ja Koben härkää (ylikypsänä).

Sen enempää ketään kiusaamatta, Pääkallosalmiakkeja..

...omnomomnom

Kotipizzassa Tropicana niin että heilahti, jälkkäriksi Lidl vaniljariisivanukas.