Syön parhaillaan kolmosta, ruokaympyrä on ns. kunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
300x300_toffeetuutti_new1607-415751.png

Timjamimuhennosta muusin kanssa? Oliko siellä timjamin seassa yhtään mitään muuta kuin yrttisuolaa, vai oliko tämä joku proteiiniton kasvisruoka?

Kyse on mun bravuurista. Resepti on aika monimutkainen, en juurikaan suosittele muille tätä tilpehööriä.

Ei siinä, onhan tää lähellä boss-tason ruokaa.

Pitäisköhän seuraavaksi tässä joutilaana sijaitessani opetella päälläseisonnan, jonglöörauksen, retoromanian ja aivokirurgian lisäksi ruoanlaiton jalo taito, jolloin ehkä pystyisin ITG:n kaltaisen käsitteillä knoppailijankin kanssa jutustelemaan sujuvasti?

Mandraiinin. Ajjai kun on herkullista ei mitään klementiini tms satsumakorviketta.

Haa

Pitäisköhän seuraavaksi tässä joutilaana sijaitessani opetella päälläseisonnan, jonglöörauksen, retoromanian ja aivokirurgian lisäksi ruoanlaiton jalo taito, jolloin ehkä pystyisin ITG:n kaltaisen käsitteillä knoppailijankin kanssa jutustelemaan sujuvasti?

Veikkaan, että kokkaustaito on nuista mainitsemistasi ehdottomasti helpoin oppia. Ja varmaan hyödyllisinkin? Itsehän en ole tavallista tasamaantallaajaa kummempi ruuanlaittaja. Kunhan ehkä hieman normaalia suomalaisukkoa kokeilunhaluisempi? Arvostelevasta tahosta riippuen olen saanut jotakuinkin samasta valmistamastani syötävästä arvostelut "suttua" ja "todella hyvää".

Toisaalta retoromaniaan voisi ehkä panostaa? Itse osaan dakoromanian, eli romanian kielen alkeet. Huonosti, mutta kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Vehnäleipää jonka sisään survottu riisiä ja ssikaa. Omnommom.