Syön Parhaillaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vetelin SitruunaMynthoneita 2 kpl. Ei mun suosikkimynttiksiä. Aito ja alkuperäinen on parrasta.

Jälkiuunipalan päällä sienisalaattia (HK), maustekurkkua (Myrttisen, isosta tonkasta) ja graavilohta (valmistajaa en muista, otin sen missä oli -30% tarra).

Haa

Vetelin SitruunaMynthoneita 2 kpl. Ei mun suosikkimynttiksiä. Aito ja alkuperäinen on parrasta.

En olekaan moisia paikallismynthoneitä nähnytkään, saati maistanut, vaikka noilla kulmin usein syystä ja toisesta ajelen ja oleskelen..

Lieneeköhän Perholla, Kaustisella ja Ullalvalla omat Mynthoninsa? Ja varsinkin Kyyjärvellä.

"Vetelin partamynthonit", sanoi Alppu kun oksennusklönttejä parrastaan nyppi.

Risottoa meni tossa tunti sitten. Kuvitelkaa toisella "mukamas" paremmalle jatkofoorumilla syömistoikit jaettu erikseen aamupala, lounas. päivälläiseen ja illalliseen kun ei voi pysyä yhdessä selkeässä toikissa kuten täällä osattiin ja osataan edelleen.

Risottoa meni tossa tunti sitten. Kuvitelkaa toisella "mukamas" paremmalle jatkofoorumilla syömistoikit jaettu erikseen aamupala, lounas. päivälläiseen ja illalliseen kun ei voi pysyä yhdessä selkeässä toikissa kuten täällä osattiin ja osataan edelleen.
Kuulostaa normeihin kangistuneelta meiningiltä. Itse postaisin lähinnä illallistoikkiin. Tänään aion syödä lettuja vadelmahillolla ja kermavaahdolla.

Ekana syöjänä 2.5kk:teen makaronilaatikkoa felix hellfirella höystettynä. Yn :P