Syön parhaillaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ace17
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oululaisen jälkiuunipaloja neljä kappaletta. Päällä juustoa, palvikinkkua, ohueksi leikattua sipulia ja tomaattia. Hyvää. :ahem:

Syön joitain originaaleja halpissipsejä, hyi helvetti kun on mautonta! Miksei sitä olisi ottanut parempaa? :yuck:

Kreikkalaista jogurttia ja vehnäleseitä.

grekiskyoghurt.jpg

Knoukkari sanoi:
......jälkiuunileipä......Suosittelen! Parasta leipää!
Juu, todella hyvää :ahem: :ahem:

Tosin täysjyväruisjauho tms. sekoittaa meikäläisen mahan sillointällöin, joten ei tiettyjä ruisleipiä oikein pysty syömään :frown:

EDIT: Noita jälkiuuni-paloja ei ole vielä tullut testattua. Jopa ripulin uhalla aion noita ostaa seuraavalla ostosreissulla :D

Viimeksi muokattu:
Ben & Jerry's Chunky Monkey -jaateloa. <3

lueskelin tuossa asken mita muut foorumilaiset on mussutellu ja tuli ihan hirvee ikava seuraavia:

-ruisleipaa kera maksamakkaran
-lohta
-keitettyja perunoita
-salmiakkia
-skyria

ei kylla maistu hampurilaiset enaa, ei.

Thyella sanoi:
Ben & Jerry's Chunky Monkey -jaateloa. <3
Mäkin tahdon Ben & Jerry's-jäätelöä! :mad_old:
Tällä hetkellä suosikkini on Vanilla Toffee Crunch, tosin hirveän montaa lajia en ole maistanut.

Hernaria ja ohukaisia vetäsin, avokin tekemänä.

Tää on jotenkin hassua ku muija tekee tossa seinän takana mulle ruokaa ja saa siitä vielä palkankin :D

Mulla olis tossa pakastimessa pari Ben & Jerrysin jätskiä, vois syödä kahveella pois ne muiden suosiollisella avustuksella.

Olen nakertanut aamulla salaatinreunaa ja päivällä vähän pinaattipastaa.

Tämä on näitä päiviä juuri, kun ei ole poikaystävän luona kokkaamassa. Eihän sitä vain itselleen jaksa mitään laittaa.