SyySää 2017

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Itse kesäkin oli jo liian märkä. Taitaa joistakin viljalaaduista olla yli puolet vielä korjaamatta ja ollaan lokakuussa.
Ensin myöhästyi kevätkylvöt jne.

Ja sitten kun on viljat laarissa niin voi käydä niinkin et koko sato alkaa kytemään -> 40t kg setti pilalla.

Hartsa76

Well-known member
Vanha sanonta ei päde kaiketi syksyllä, kun pellot ovat mutavelliä ja puintihommat jää tekemättä.
Kuinkahan moni maanviljelijä on tämän kesän ja syksyn sään seurauksena alkanut harkita siirtymistä riisin viljelyyn joka tunnetusti viihtyy vetisillä pelloilla.

Suomen kesä tosin taitaa olla liian lyhyt ja liian kylmä riisin viljelylle ja sitä kautta maanviljelijöille riisin viljelyyn siirtyminen jäänee korkeintaan heidän keskinäisen läpänheiton tasolle.

Örfil

Guest
Aamulla näkyi sinistä taivasta. Näky oli suorastaan kaunis.

Örfil

Guest
Vaimon metsästä löytämillä sienillä näkyy ihania asioita!

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Maa kuurassa, vähän luntakin tullut, ja lisää olis luvassa. 0,1˚C lämmintä. Tulisipa jo kesä.

Työmatkalla olis kuulemma joku onnettomuus, toinen kaista suljettu. Onneks oon flunssassa kotona, niin ei tarvi lähteä sinne jonottelemaan. Vaimolla ei vielä ole tavlrattaita omassa autossaan alla, joten pääsee menemään mun autolla, jossa on.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.