Joni
Well-known member
Eka vapaa viikonloppu pitkästä aikaa, ei pääse mukaan. Mutta olinhan 5:n ekan joukossa ja lahjoitan pussikaljani Jarkolle :ahem:
Eka vapaa viikonloppu pitkästä aikaa, ei pääse mukaan. Mutta olinhan 5:n ekan joukossa ja lahjoitan pussikaljani Jarkolle :ahem:
Mä en nyt ota teistä mitään selvää. Onko tuonne tulossa tänään muit kuin Joni ja Jacques??
Eikö seura kelpaa?
Aika vähän osanottajia kieltämättä.Mä en nyt ota teistä mitään selvää. Onko tuonne tulossa tänään muit kuin Joni ja Jacques??
Aika vähän osanottajia kieltämättä.
Aika vähän osanottajia kieltämättä.
Tuletko sinä?
Tuletko sinä?
Ajattelin jäädä kotiin silittämään vaatteita. Ehkä joku toinen kerta.
*mustis* :thumbup:
Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Kaikki on nykyään naimisissa ja/tai on lapsia. Joni ja Jacques ovat viimeiset. Möötteen lähtemisestä on niin paljon vaivaaTaitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Ajattelin jäädä kotiin silittämään vaatteita. Ehkä joku toinen kerta.
Taitaa tässä olla jokin sisäpiirijuttu, josta olen armottomasti tipahtanut pois. Aikaisemminhan möötet keräsivät valtavan määrän hahmoja.
Snooker-turnajaiset ja varsinkin sitä järkänneet epähahmot ovat tietojeni mukaan olleet vakavia tekijöitä F1-Forum mööttekulttuurin rappeutumisessa.