Syyssäätojck 2012

Tänään oli auton ikkunat paksussa jäässä. Aamulla jyräytin Seattimen päälle, hörppäsin aamukahvit, puin vaatteita päälle mutta ikkunat eivät olleet vielä silläkään välillä kokonaan sulaneet. Keravan kohdalla tuli muutama lumihiutale. Mukavaa. Piristi. :ahem:

Tänään oli auton ikkunat paksussa jäässä. Aamulla jyräytin Seattimen päälle, hörppäsin aamukahvit, puin vaatteita päälle mutta ikkunat eivät olleet vielä silläkään välillä kokonaan sulaneet. Keravan kohdalla tuli muutama lumihiutale. Mukavaa. Piristi. :ahem:

Pikaisesti vilkaisten tuli mielikuva, että vasta Keravan kohdalla ikkunat olivat kokonaan sulat. :o

Neljä pakkasastetta täällä kylmimmillään aamulla. Yksi puhelinpylväs ja auto vähemmän näytti olevan tilanteena pikaisella pyörähdyksellä. Itse en siis ajanut pylvääseen, eikä autollani ajettu.

Tuorein säähavainto: 26.10.2012 12:00 Suomen aikaa
Kouvola Utti lentokenttä

Lämpötila -2,1 °C Kosteus 96 %
Kastepiste -2,7 °C Luoteistuulta 7 m/s
Puuska 13 m/s Paine 984,5 hPa
Pilvistä (8/8) Näkyvyys 3 km

Ja LUNTA! \o/
Huolella tuleekin

Haa

Voi vitun saatanan perkele. Arvatkaas montako kertaa olen tänään jyrsinyt auton ikkunat lumesta puhtaiksi.

Tai älkää arvatko. En sitä kerro. Jäätte sitäkin tietoa vaille. Stna, että korpeaa tuommoinen turha touhu.

Voi vitun saatanan perkele. Arvatkaas montako kertaa olen tänään jyrsinyt auton ikkunat lumesta puhtaiksi.

Tai älkää arvatko. En sitä kerro. Jäätte sitäkin tietoa vaille. Stna, että korpeaa tuommoinen turha touhu.
Täällä taas tykätään lumesta ihan täysillä :thumbup: Saisi tulla metri :ahem:

Jep, olen pannut merkille vuosien varrella. Ja siittä vaan. Kukin tavallaan. Mulla kyllä lähtis järki, jos tulisi metri lunta. Anteeksi.looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Kissa näköjään laittoi myös terveisiä forumille.
Mitä ilmeisimmin kissanne ei pidä lumesta yhtä paljon kuin meidän nuorempi koira :D

Semmonen 20-30cm lunta ois ihan mukava. Ei liikaa, mutta valaisee.

Semmonen 20-30cm lunta ois ihan mukava. Ei liikaa, mutta valaisee.

Just. Kävin nyt iltahämärissä ihan ilokseni ajelemassa maaseudulla, kun siellä oli pakkasta noin 7-8 astetta ja tiet olivat kuivan lumiset/jäiset ja maa valkeana. Rengasäänet katosivat johonkin ja auton valot näyttivät paljon paremmin kuin märän syksykelin aikaan. :thumbup: