:nope:Sam sanoi:Ja halveksua niitä, jotka eivät ymmärrä viinien päälle :thumbup:
Ihan perseestä.Jacques sanoi:Sunnuntaina juoksin ~10km. Aikaa kului 1h 05min. En tiedä onko se hyvä vai huono aika, mutta syke liikkui siinä 150 - 160 välillä ja tuntui, että ois sitä voinut kovempaakin vetäistä.
Maanantaina sählyä tunti..
Moe Szyslak sanoi:Ihan perseestä.![]()
Yritä juosta vähän matalammalla sykkeellä noita pitkiä lenkkejä. Siitä se peruskestävyys rakentuu.:thumbup:
Sammypiru sanoi:Huhuu Moe, veikkaan että Jakkeuksen maksimisyke liikkuu tuolla 190 -200 kieppeill, ni onnk 150 - 160 sillon korkee?
Moe Szyslak sanoi::nope:
Kohta sä otat sivistyneesti pünaviiniä![]()
Huhut kertoo että rutinaa kuuluu pakaralihasten välistä vähän liiaksikin.KnowHow sanoi:On kroppa aika mukavan tuntuunen kun sai pakkolepoa 2-3 viikkoa. Ei vaimalla eikä rutise mistään.
Jep, siellä se liikkuu.. 196:een oon vissiin parhaimmillaan saanut sen nostettua jossain tiukassa mäkitreenissä. 150-160 on varmaan mulla hiinä ja hiinä et onko liian korkea kestävyyssuoritukseksi.. Sanoisin, että pidemmässä juoksussa tuo on mulle ihan normaali lukema. Pyöräilyssä mulla on enemmän mahdollisuuksia kontrolloida sykettäni.Sammypiru sanoi:Huhuu Moe, veikkaan että Jakkeuksen maksimisyke liikkuu tuolla 190 -200 kieppeill, ni onnk 150 - 160 sillon korkee?
Kyllähän mä ajattelin mennä voittamaan sen.Moe Szyslak sanoi:Mass...Jacquesilla on aika hyvät pohjat talven hiihtelyihin. Meinaako hän valloittaa Finlandia-hiihdon tällä kertaa?:doubtful:
Sama vika rahikaisella. Viimeks juossut 8.10. Hangossa.Sammypiru sanoi:Nyt kyllä rupee toi juoksu veteleen viimeisiään, en oikein nauti pimeästä ja kylmästä. Vielä pitää se 9 km saada, jotta 200 tulee täyteen ja sitten siirrytään uintiin.