T-paita poll

Käytätkö/käyttäisitkö 'iskulause'-T-paitaa julkisesti?

• Äänestäjiä yhteensä
    31
  • Äänestys suljettu. .

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Alla olevassa kuvassa on esimerkki erään tyylisuunnan T-paidoissa olevasta tekstistä.

Paidan tekstinä ei välttämättä pidä olla 'Tosi juntti!'. Se on vaan esimerkki.

Muita mahdollisia tekstejä ovat mm.: Hullu, Avohoidossa, Elukka, Isäntä, Emäntä, Pomo, Boss, Minä, Ligth, Heavy, Päällikkö, Tissit, Puukko!, Lisää viinaa! ja monet, monet muut vastaavat.

Kyseisiä paitoja on saatavissa myös monenlaisilla lauseilla varustettuna, kuten esim: 'Syön rautaa ja paskannan kettinkiä'. Ja monilla muilla iskevillä lauseilla, joita en näe tarpeelliseksi tässä yhteydessä mainita. Google auttaa tarvittaessa.

Paidan väri on yleensä musta ja teksti on valkoisella. Päinvastaista kombinaatiotakin näkee usein. Muut väriyhdistelmät ovat harvinaisempia, mutta kyllä niitäkin on olemassa.

Käyttäisitkö sinä, arvoisa forumisti, kyseisen tyylisuunnan paitaa julkisella paikalla?

Itsehän en panttaa tällä kertaa vastausta.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
En käyttäisi. Olemustaan voi viestiä muutenkin, kuin paidan iskulauseilla.

ESIMERKIKSI OLEMALLA TÄYSIN VAITI - AINA!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
On minulla "Väärä lääkitys"-paita tuolla noin. Eipä tule usein käytettyä. Onko F1-Forum tyylisuunta?

Niin ja polliin...käyttäisin, mutta tosi harvoin.

jjv

Arschloch
Kyllä voisin käyttää. Esimerkiksi töissä (pthyi!) tulee käytettyä ihan minkälaista paitaa tahansa (mahdollisimman huonoa, kun kuitenkin tahriintuu) ja sama paita on sitten työmatkalla bussissa ja kaupassa.

En mä kyllä tollasia paitoja ite ostais enkä niitä omistakkaan. Noita on ollut jo vuosia, ne on melkoisen vanhoja vitsejä. Samaan sarjaa kuuluvat myös mustat tupsuttomat pipot kera valkoisen tekstin. "Jallu antaa aina" on ensimmäinen lause, joka nyt tulee tuollaisista mieleen.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Mulla on jonkun mielenterveysyhdistyksen "Käynkö usein täällä" -paita, jota olen kantanut ylpeydellä. Nyt se tosin on jo pieneksi jäänyt. Käytän siis kyllä paitaa, jossa on jonkinlainen kannatettava sanoma. Pelkän uhittelupaidan käyttöön en koe tarvetta.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

On minulla "Väärä lääkitys"-paita tuolla noin. Eipä tule usein käytettyä. Onko F1-Forum tyylisuunta?

Niin ja polliin...käyttäisin, mutta tosi harvoin.
Kohdistin pollin kysymyksen pelkästään 'iskevää' tekstiä sisältäviin T-paitatyyleihin. Kuvat, logot ja muut vastaavat ovat asia erikseen.

Itselläni on kaksi F1-forumpaitaa. Toisen selässä lukee 'Näyttää hitaalta'. En käytä sitäkään mielelläni. Onneksi se on hukassa.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
En käyttäisi. Paitsi jos nimenomaisena tarkoituksenani olisi vaikuttaa nololta tyhmältä urvelolta tukeutumalla idioottiin junttihuumoriin, joka ei edes ole omaa.

SamiJ

Well-known member
Itselläni oli, tai on se kai jossain kaapin perukoilla edelleen, Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus -yhtyeen paita, jonka selkämyksessä lukee isolla "Kyllä mies kivun kestää, mutta ei häpeää." Toteamus on sinällään ihan paikkansa pitävä, sillä ei tota kehtaa enää päällänsä pitää, kun hävettää.

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Itselläni on paidat "onko pakko jos ei taho" ja "Jätkä on eläin"

Ace17

Acenteella
'Näyttää hitaalta' lukee muutamassa paidassa. Muuten en kyllä harrasta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla on Niskalaukaus-paita, jonka selässä lukee: "Vaikka suku sammuu ei sisu lopu" ja toisessa hihassa lukee "Sopii yrittää". Kyseinen paita alkaa olla sen verran rikkinäinen, että ihmisten ilmoilla ei tule sitä pidettyä. Löytyy myös Viikate-paita, jonka etupuolella lukee: "Surut pois ja kukka rintaan" ja selkäpuolella alareunassa "Viikate". Kyseinen paita on ehjä ja talvikaudella tulee pidettyä kun se on pitkähihainen (kuten Niskalaakipaitakin).

Lisäksi on pari sellaista junttipaitaa. Toisessa lukee "En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin" ja toisessa "Pystyraita hoikentaa" yhdistettynä pieneen pystyviivan pätkään.

Vaikea sanoa, olenko juntti vai en kun moisia käytän, mutta eipä mua häiritse jos joku mua niiden ansiosta junttina pitää.

Pobeda

Well-known member
Ei ole oikein mun juttuja nämä. Melissan mainitsema juttu on rajatapaus.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Näyttää hitaalta on ainoa iskulause joka paidoissa on ollut. Pidän kyllä niitä (forumin paitoja) ihan mielelläni, sillä kyseinen iskulause erikoisuudessaan herättää yleensä positiivishumoristista huomiota.

JNF

Well-known member
Miksei jos joku fiksun hintainen ja näköinen tulisi ostosreissulla vastaan. Ei ole vielä tullut, mutta silti toisinaan näytän hitaalta.

Lunssila

Well-known member
[...] "Pystyraita hoikentaa" yhdistettynä pieneen pystyviivan pätkään.[...]
Entisellä matikanopettajalla oli tuollainen paita. Kyseinen henkilö painoi päälle toistasataa kiloa, joten paita oli ilmiselvästi tervettä itseironiaa.

En omista yhtäkään ketjun alustuksen kuvailemaa t-paitaa, mutta jos jollain oikein hauskalla tekstillä varustettu tulisi vastaan, niin miksen voisi pitää. Tosin ei ole yhtään sellaista vastaan tullut. Millään typerällä tekstillä varustettuja paitoja en laita päälleni.