Täällä niellään omat ylpeytensä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dominic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tietääkseni Ron Jeremy osaa niellä ylpeytensä.
Aika suoritus sillä kropalla.

Meikäläinen ei edes näe omaansa vartalon topografian vuoksi :(

En minä ainakaan taivu niin paljon että voisin itseltäni niellä, vaikka mulla iso onkin. Eiku, kysyttiinks tässä tätä? En siis ole kokeillut, kuulitteko!

En minä ainakaan taivu niin paljon että voisin itseltäni niellä, vaikka mulla iso onkin. Eiku, kysyttiinks tässä tätä? En siis ole kokeillut, kuulitteko!
Ai mitä olet kokeillut? Ai sitä...itsekin olen vuosikymmeniä sitten saunassa kokeillut. Silloin taipui hyvin ja pituus riitti. Nyt tarttisi saada apua joltain toiselta.

Viimeksi muokattu:
Saako tässä toikissa retsostella nainneillaan? Jos ei, niin ei se mitään; omalta ei ole saanut vähään aikaan.

Ai mitä olet kokeillut? Ai sitä...itsekin olen vuosikymmeniä sitten saunassa kokeillut. Silloin taipui hyvin ja pituus riitti. Nyt tarttisi saada apua joltain toiselta.

Jos aiot kokeilla tuota tuolla tavalla kannattaa soittaa ambulanssi valmiiksi, koska tulet murtamaan selkäsi tai niskasi avustajan vääntäessä sinun pääsi jalkoväliisi.

Jos aiot kokeilla tuota tuolla tavalla kannattaa soittaa ambulanssi valmiiksi, koska tulet murtamaan selkäsi tai niskasi avustajan vääntäessä sinun pääsi jalkoväliisi.
Se olisi sangen todennäköistä. Tosin avustajaa voisi käyttää myös ns. suoran toiminnanyksikkönä.

Luin tagin väärin ja luulin täällä olevan keskustelua nieriöistä. Hieno kala.