AJ
Well-known member
Jones sanoi:Venäläinen kauppa.![]()
Hyllyt on tyhjinä mutta niitä pitää pystyssä 30 tatjaanaa.:ahem:
Niin, paitti siinä yhdessä kaupassa ei ole edes hyllyjä. Siis siinä hyllykaupassa.
Jones sanoi:Venäläinen kauppa.![]()
Hyllyt on tyhjinä mutta niitä pitää pystyssä 30 tatjaanaa.:ahem:
Juskanen sanoi:Joo avauduin. Joo, en jaksais olla jatkuavasti asiakaspalvelussa töissä :frown:
Nopeahuoli sanoi:palveleminen on vahan niin kun taa internet-maailma: toisten on hyva vittuilla siella toisessa paassa, kun ei joudu mistaan vastuuseen.
Jonkki sanoi:Saunalahti roxororo. Ei ole pienintäkään valituksen sanaa mistään. Tosin olen toistaiseksi vasta gsm-asiakas, joten en tiedä pätkiikö laajakaistat tms.
Kortteen Topi sanoi:Niin joo, semmoisen pikkusen vian voisi mainita Saunalahdesta, että he ovat jo heti ensimmäisessä muikkarilaskussa katkomassa peukaloita noin kuvaannollisesti sanoen. En ole vielä uskaltanut odotella maksamista toiseen muikkariin![]()
jaska sanoi:ja toki se purkautuminen sille ekalle asiakaspalvelijalle auttaa. Koskaan ei vahingossakaan kannata hoitaa asiaa tehokkaasti ja sen jälkeen ottaa yhteyttä ylemmille tahoille ja esittää parannusta siellä missä se oikeasti auttaa!
ettelbruck sanoi:Jonkinverran itse asiakaspalvelua hoitaneena tuttu juttu. Toisinaan kun asiakas on poikkeuksellisen oikeassa oon koittanu saada ihmisiä ottamaan yhteyttä sinne missä se todella voisi vaikuttaa. Mutta silloin yleensä vastaus on että "enhän minä, kertokaa te eteenpäin". Ja valitettavan usein pomot ei juur reagoi asiakaspalvelua hoitavien juttuihin.
Kyllä mun mielestä siitä olettamuksesta pitää lähteä, ettei asiakkaan nyt montaa kertaa tarvitsisi samasta asiasta soitella eri henkilöille. Minä ainakin oletan, että isoilla firmoilla asiakaspalvelun laadunvalvontaa suoritetaan ja että raportoinnit ja tieto kulkee talon sisälläkin ja sitä kautta toimintaa kehitetään.jaska sanoi:Koskaan ei vahingossakaan kannata hoitaa asiaa tehokkaasti ja sen jälkeen ottaa yhteyttä ylemmille tahoille ja esittää parannusta siellä missä se oikeasti auttaa!
Periaattessa kyllä, mutta jos liittymä sukkaa ja joudut soittamaan lankaliittymästä, niin eiköhän tuon joudu maksamaanKortteen Topi sanoi:Saunalahden asiakkaille puhelu on maksuton.
elle sanoi:Kyllä mun mielestä siitä olettamuksesta pitää lähteä, ettei asiakkaan nyt montaa kertaa tarvitsisi samasta asiasta soitella eri henkilöille. Minä ainakin oletan, että isoilla firmoilla asiakaspalvelun laadunvalvontaa suoritetaan ja että raportoinnit ja tieto kulkee talon sisälläkin ja sitä kautta toimintaa kehitetään.
OoPee sanoi:Tästä olen kyllä hyvin vahvasti samaa mieltä Ellen kanssa. Miten multa asiakkaan voisi edes olettaa, että antaisin pompotella itseäni henkilöltä toiselle jonkun valituksen vuoksi. Sanon asiani hotlineen (asiallisesti huom!) ja niiden tehtävä on välittää asia eteenpäin mun puolestani sitten vaikka suoraan mun nimissäni. Jos jotain jäi epäselväksi niin saa ihan vapaasti sieltä ylemmältä taholta ottaa yhteyttä minuun.
OoPee sanoi:Tästä olen kyllä hyvin vahvasti samaa mieltä Ellen kanssa. Miten multa asiakkaan voisi edes olettaa, että antaisin pompotella itseäni henkilöltä toiselle jonkun valituksen vuoksi. Sanon asiani hotlineen (asiallisesti huom!) ja niiden tehtävä on välittää asia eteenpäin mun puolestani sitten vaikka suoraan mun nimissäni. Jos jotain jäi epäselväksi niin saa ihan vapaasti sieltä ylemmältä taholta ottaa yhteyttä minuun.
ettelbruck sanoi:Voit ellen kanssa onnitella itseäsi, työuranne ovat ilmeisesti tapahtuneet yrityksissä joissa jopa omia työntekijöitä kuunnellaan. Lucky b...
Runar ja Kyllikki sanoi:Mä taasen lähden siitä, että help-desk on nimensä mukainen...eikä mikään avoin palautekanava. Veikkaanpa, että useimmat helpparitkin ovat samaa mieltä.
OoPee sanoi:Mä en lähde siitä, sillä ainakin täälläpäin lukee melkein firman kuin firman kotisivulla, että jos sinulla on ongelmia, valituksia tai muuta vastaavaa, niin ota yhteyttä hotlineen. Tuskin tilanne Suomessakaan kovin paljon erilainen on?![]()