OoPee
Nuori ikäisekseen
Runar ja Kyllikki sanoi:Ei kannata, koska se tieto ei mene eteenpäin kenellekään.
Sori, mutta mä en todellakaan usko, että kukaan meistä voi antaa tuohon noin 100% ehdotonta vastausta.
Runar ja Kyllikki sanoi:Ei kannata, koska se tieto ei mene eteenpäin kenellekään.
jaska sanoi:Edelleen väitän, että asiallisella käytöksellä pääsee pisimmälle!
OoPee sanoi:Onko täällä joku muuta väittänyt?![]()
![]()
![]()
jaska sanoi:Mutta tuo oli vain lopputoteamus. Kuitenkin fakta on, että vaikka kuinka se on asiakaspalvelun kannalta ideallista, niin aina yksi rajapinta ei toimi, vaan asiakasta pitää ohjata muualle tietoturvasta johtuvien prosessien takia.
OoPee sanoi:Ainakin mulle on asiakkaana suhteellisen selvää, että salasanat ja vastaavat lähetetään yleensä postitse siihen osoitteeseen, josta ne on tilattu enkä odota saavani niitä suoraan help deskiltä.
jaska sanoi:juu, mutta monille ei. ja sitten huudetaan puhelimeen... nm. kokemusta on.
elle sanoi:On kyllä outoa, että firmoilla olisi varaa olla seuraamatta mihinkään asiakkaiden kanssa kosketuksissa olevaan toimintoonsa (erityisesti mikäli on kyse ongelmatapauksista tuotteen suhteen) jätettyä palautetta. Aika umpio tuollainen palvelu, josta tieto ei välity.
jaska sanoi:Mitä palautetta haluaisit välittää eteenpäin ? Jos on laajempaa vikaa, niin se tiedetään. Jonotusajat tiedetään. Tilastollisesti saatetaan seurata mistä asioista ihmiset soittaa. Mutta yksittäisiä palautteita "Teillä on usein vikaa" tms. ei välitetä eteenpäin, mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on ?
Kuules nyt, ihan yleisesti tuo edellinen asiakaspalvelutoiminnoista.jaska sanoi:Mitä palautetta haluaisit välittää eteenpäin ? Jos on laajempaa vikaa, niin se tiedetään. Jonotusajat tiedetään. Tilastollisesti saatetaan seurata mistä asioista ihmiset soittaa. Mutta yksittäisiä palautteita "Teillä on usein vikaa" tms. ei välitetä eteenpäin, mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on ?
OoPee sanoi:Huono esimerkki, sillä ko. lehtiyhtiöllä on hyvin todennäköisesti eri numerot tilaajapalvelulle, ilmoitusten jättämiselle, uutisvinkeille jne. jne. jne. Minä puhuin tapauksista, joissa firma tarjoaa selkeästi help desk -numeron, johon minun kuuluu ottaa yhteyttä kaikissa mahdollisissa ongelmatapauksissa. Tilaajapalvelu ei vastaa käsitystäni yleisestä help deskistä.
Ace17 sanoi:
Hei,
Kiitokset viestistänne ja pahoittelen vastauksen viivästymistä.
...
Toivottavasti olette tyytyväinen palveluun.
Aurinkoista kesää!
Ystävällisin terveisin,
Saunalahden Asiakaspalvelu
(09) 4243 0456
(avoinna arkisin klo 8-20, la klo 10-18, su suljettu)