OoPee
Nuori ikäisekseen
http://f1-areena.fi/faq.php?faq=rekisteroityminen#faq_nimimerkkiKukahan on rekkautunut tuonne Mosse nimimerkillä?
Jotenkin tuntuu sisimmässä ihan hyvältä olla näin suosittu, että nikkikin halutaan 'kupata'.
http://f1-areena.fi/faq.php?faq=rekisteroityminen#faq_nimimerkkiKukahan on rekkautunut tuonne Mosse nimimerkillä?
Jotenkin tuntuu sisimmässä ihan hyvältä olla näin suosittu, että nikkikin halutaan 'kupata'.
Heh. Varo mahdollista vihapoisti tulevaksi.Meikä.
En kai mä nyt ekaa bändäriäni halua suututtaa!
Olen tulossa!:mad_old:Itse lähinnä puhun Nomista pahaa selän takana.
Lol. jos sulla on yhdellä sivustolla joku nimimerkki,niin se ei todellakaan tarkoita, että se kuuluu sulle kaikkialla.
Muuten hämää aika paljon, kun Juoksijaforumilla on myös Mosse. Aina ihmettelen miks helvetissä mä tollasta olen kirjoittanut.Lol. jos sulla on yhdellä sivustolla joku nimimerkki,niin se ei todellakaan tarkoita, että se kuuluu sulle kaikkialla.
Ei tietenkään, mutta olettaakseni tuo perustunee siihen, että copteri meni jossain vaiheessa lupaamaan, että F1-Areenalle rekisteröityvät saavat pitää vanhan F1-Forumin nickinsä.Lol. jos sulla on yhdellä sivustolla joku nimimerkki,niin se ei todellakaan tarkoita, että se kuuluu sulle kaikkialla.
No jos on luvattu, niin sitten on eri asia. Onhan tuolla toisaalla jo formulatomia,Ässävaramiestä, Assaemies ym. Joillakin on hauskaa.Ei tietenkään, mutta olettaakseni tuo perustunee siihen, että copteri meni jossain vaiheessa lupaamaan, että F1-Areenalle rekisteröityvät saavat pitää vanhan F1-Forumin nickinsä.
Mun mielestä tässä nimenomaisessa tapauksessa jotenkin ymmärrettävää, koska ainahan näitä kuspäitä riittää, jotka ihan vaan vittuillakseen "varastaisivat" toisen käyttämän nickin.
Ei tietenkään kaikkialla, mutta F1-Forumin ja F1-Areenan tapauksessa se olisi kyllä hyvin suotavaa. Osa kirjoittelijoista kun varmaan tulevat olemaan samoja täällä ja siellä.Lol. jos sulla on yhdellä sivustolla joku nimimerkki,niin se ei todellakaan tarkoita, että se kuuluu sulle kaikkialla.
Joo tuo oli yksi syy miksi lopulta kirjauduin.. Olisi ollut "kiva" saada joskus kuulla, vaikka kiertoteitse, kuinka olisin muka haukkunut jotain toista kirjoittajaa areenalla. Ja varsinkin siinä tapauksessa, että joku tonttu olisi tehnyt veetuilessaan on hyvin mahdollista että ko. nimimerkkiä voitaisiin käyttää niin miten en halua. Omista sanoistani kannan kyllä vastuun, mutten muiden...No jos on luvattu, niin sitten on eri asia. Onhan tuolla toisaalla jo formulatomia,Ässävaramiestä, Assaemies ym. Joillakin on hauskaa.
Mut mites sen pystyy varmistamaan, että kyseessä on sama tyyppi?Ei tietenkään, mutta olettaakseni tuo perustunee siihen, että copteri meni jossain vaiheessa lupaamaan, että F1-Areenalle rekisteröityvät saavat pitää vanhan F1-Forumin nickinsä.
Ihan hyvin.Mut mites sen pystyy varmistamaan, että kyseessä on sama tyyppi?
Saako varikko nikin takasin jos on täällä kaapattu? Entä f1-live?Mut mites sen pystyy varmistamaan, että kyseessä on sama tyyppi?
Ei tietenkään, mutta olettaakseni tuo perustunee siihen, että copteri meni jossain vaiheessa lupaamaan, että F1-Areenalle rekisteröityvät saavat pitää vanhan F1-Forumin nickinsä.
That's not my problem.Mut mites sen pystyy varmistamaan, että kyseessä on sama tyyppi?
AAJII3olmen merkin minimipituus. :wall:
Mitä jos laitat uudeksi nikiksi ALV, OVH jne? Älä kuitenkaan laita KKK, se ei aina tarkoita Kanakoirakerhoa taikka Kirkkonummen Kennelkerhoa vaan esim. niitä paavihattuihin puenneita ristikokon katselijoita ja makkaratikut tanassa tjsp.Ei näemmä koske kaikkia. 3olmen merkin minimipituus. :wall:
Se DOSin tyhjä merkkikään ei varmaan nykysysteemeissä enää toimi?Ei näemmä koske kaikkia. 3olmen merkin minimipituus. :wall: