Örfil
Guest
Vihjaatko että maksakirroosi eli maksis jäytäisi atleettista kehoani?
Jospa Alppu vihjaa, että sinulla on hepatiitti.Vihjaatko että maksakirroosi eli maksis jäytäisi atleettista kehoani?
Huva uota.No nyt ei enää uni tule, kun jouduin kekkaloimaan pihalla, joten huomenta vaan.
5.39. Tuli YT:t uniin.Sama täällä. Itse herääminen klo 7.00.
Kyllä olen katsonut, mutta ei oo mitään tarjolla. Piäkaapunkiseudulla on jotain.Eikös sun Antsa kannattais lähteä itse omin ehdoin lafkasta? Kattelet jostain seuraavan duunin, ja heität imurin suulakkeet nurkkaan?
Kun ottaa huomioon kuinka pitkään olet kiukutellut firmasta tai työn (ajamisen / hotelliyöpymisten) rasitteista, ja sen, ettei Kuopio lie työmarkkinoiltaan aivan kuollut, luulis sieltä löytyvän jotain kivaa vaihtoehtoista puuhattavaa. Ei tarttis stressata yyteistä.
Onko burb kenties edellä aikaansa ja siirtynyt ensimmäisenä forumistina hyönteis- ja matoruokaan?Aikainen burb madon nappaa.
KOP!Eikös sun Antsa kannattais lähteä itse omin ehdoin lafkasta? Kattelet jostain seuraavan duunin, ja heität imurin suulakkeet nurkkaan?
Kun ottaa huomioon kuinka pitkään olet kiukutellut firmasta tai työn (ajamisen / hotelliyöpymisten) rasitteista, ja sen, ettei Kuopio lie työmarkkinoiltaan aivan kuollut, luulis sieltä löytyvän jotain kivaa vaihtoehtoista puuhattavaa. Ei tarttis stressata yyteistä.