Tänään heräsin aikaisemmin kuin muut

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Örfil

Guest
Vihjaatko että maksakirroosi eli maksis jäytäisi atleettista kehoani?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Sehän ei sinällään haittaa, sillä mä taiteilen sulle hetkessä uuden maksan maksalaatikosta. Eikä maksa vitostakaan - päivän erikoistarjouksena € 4,95 vain sulle.

Örfil

Guest
Heräsin 4:57, kusaisin ja seuraavan kerran heräsin 09:36.

Olikin vähän univelkaa, kun oli tiukka "työ"viikko.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Toinen muki menossa. Kaffetta. 5.44. heräsin. Puskee vaan YTt uniin.

Kolleegat sanoo, että älä stressaa, niin vastasin että sä ole pöljä.

burb

.
Eikös sun Antsa kannattais lähteä itse omin ehdoin lafkasta? Kattelet jostain seuraavan duunin, ja heität imurin suulakkeet nurkkaan?
Kun ottaa huomioon kuinka pitkään olet kiukutellut firmasta tai työn (ajamisen / hotelliyöpymisten) rasitteista, ja sen, ettei Kuopio lie työmarkkinoiltaan aivan kuollut, luulis sieltä löytyvän jotain kivaa vaihtoehtoista puuhattavaa. Ei tarttis stressata yyteistä.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eikös sun Antsa kannattais lähteä itse omin ehdoin lafkasta? Kattelet jostain seuraavan duunin, ja heität imurin suulakkeet nurkkaan?
Kun ottaa huomioon kuinka pitkään olet kiukutellut firmasta tai työn (ajamisen / hotelliyöpymisten) rasitteista, ja sen, ettei Kuopio lie työmarkkinoiltaan aivan kuollut, luulis sieltä löytyvän jotain kivaa vaihtoehtoista puuhattavaa. Ei tarttis stressata yyteistä.
Kyllä olen katsonut, mutta ei oo mitään tarjolla. Piäkaapunkiseudulla on jotain.

Joulukuussa pois potkittu kolleega Helsingistä tosin ei ole sieltä mitään löytänyt vielä. Että ei niitä töitä nyt hirveästi ole tarjolla. Varsinkaan tämän ikäisille.

Örfil

Guest
KOP!

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Varmaan aiemminkin tullut esille, etten mä ole koskaan työstä tykännyt. Osista kyllä ja aikoinaan työkavereistakin. Tässähän niitä ei ole lain. Asiakkaistakin tykkään.

Mutten päivääkään tekisi, jonssei olisi pakko.

Yhtä etustajakolleegaa perjantaina haastattelin ja se kiitteli velattomuuttaan.

-> Lotto ineen.:ahem: