Tänään valvoin myöhempään kuin muut!

Vämpylä

Well-known member
Sijainti
South Park
Mä taisin valvoa myöhempään kuin kukaan. Yhtään en oo nukkunu :)
Ja en todellakaan ole vielä käymässäkään.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Vämpylä sanoi:
Mä taisin valvoa myöhempään kuin kukaan. Yhtään en oo nukkunu :)
Ja en todellakaan ole vielä käymässäkään.
Sama.
Ens yönä ajattelin mennä nukkumaan. Iltapäivällä täytyy jo lähteä hoitamaan asioita Saloon ja siitä sitten Turkuun. Naantalissa täytyy olla klo 23.00. Siellä menee puolisen tuntia ja sitten täytyy ajaa 100 kilometriä vielä kotiin ja kotona ulkoiluttaa ekaks koira. Sit vois harkita nukkumista. :thumbup:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sama.
Ens yönä ajattelin mennä nukkumaan. Iltapäivällä täytyy jo lähteä hoitamaan asioita Saloon ja siitä sitten Turkuun. Naantalissa täytyy olla klo 23.00. Siellä menee puolisen tuntia ja sitten täytyy ajaa 100 kilometriä vielä kotiin ja kotona ulkoiluttaa ekaks koira. Sit vois harkita nukkumista. :thumbup:
Noin tein ja olen siis valvonut koko ajan tuosta lähtien, kuten myös edellisen yön ja päivän.
Kotiuduin äsken tuolta reissulta. Ei kyllä vieläkään väsytä. Mut yritän ehkä silti nukkua.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Lähden nyt katsomaan Simpsonit elokuvaa, joten tää jää nyt teidän muiden vastuulle.

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
kouvotsvoni sanoi:
Tänne ei vissiin sitten saa enää postailla, kun kello löi neljä:thumbfh:
Saapi kai sitä osallistua jo seuraavan päivän kisaan jos on oikeen optimistinen luonne. :wink:

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Runar ja Kyllikki sanoi:
emmä sit saanutkaan unta. :mad:
Mun elimistö hylkii liikavalvomista siten, että menee nuppi ihan juntturaan ja tulee säikky olo jos en nuku noin 36 tuntiin lainkaan. Vuorokausi vielä menee kevyesti, mutta sitten alkaa melko pian jossain vaiheessa tökkiä pahasti.
Se on melkein pahempaa kuin krapula - liian valvomisen jälkeen on missä tahansa sänkynsä ulkopuolella pelokas ja sosiaalisia kontakteja välttelevä zombie - oli sitten töissä tai kaupassa.

Onneksi on hyvät unenlahjat :D

Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
kc4197 sanoi:
Mun elimistö hylkii liikavalvomista siten, että menee nuppi ihan juntturaan ja tulee säikky olo jos en nuku noin 36 tuntiin lainkaan. Vuorokausi vielä menee kevyesti, mutta sitten alkaa melko pian jossain vaiheessa tökkiä pahasti.
Se on melkein pahempaa kuin krapula - liian valvomisen jälkeen on missä tahansa sänkynsä ulkopuolella pelokas ja sosiaalisia kontakteja välttelevä zombie - oli sitten töissä tai kaupassa.

Onneksi on hyvät unenlahjat :D

Mulle kävi tässä nyt niin, että tuon edellisen postauksen jälkeen kävin 6 kilometrin lenkillä. (Samanmoisen lenkin tein myös eilen illalla Turussa). Sitten sain unta...ja heräsin 3 tunnin kuluttua ihan saatananmoiseen päänsärkyyn. :mad: Päänsärkyyn lienee syynä eilen reisulla harrastettu yletön rietastelu, tupakointi ja kaffenjuonti. Nyt otin Ibu...jotain päänsärkyyn ja menen takaisin nukkumaan jos uni tulee. Klo 15 täytyy sitten olla jo pystyssä ja asioita hoitamassa. Panoksiakin tarttis tänään käydä ostamassa. Viime viikolla ostetut 2000 panosta on jo ammuttu. :mad:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
kouvotsvoni sanoi:
Runar kiukkuisella päällä menossa kuteja ostamaan. Tommosia ne on.
...motoristit. :nope:

Naturistit on näillä keleillä iloisempaa porukkaa. Turistit eivät varmaan ole nekään tyytyväisiä, jos tulivat tänne etelään hiihtämään. Sadomasokistit taas..no enpä tiedä. Entäs anarkistit...mites teillä menee?

Ööh...konjakkipullo löytyi pöydän alta...hetkinen...

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Formulanomi sanoi:
...motoristit. :nope:

Naturistit on näillä keleillä iloisempaa porukkaa. Turistit eivät varmaan ole nekään tyytyväisiä, jos tulivat tänne etelään hiihtämään. Sadomasokistit taas..no enpä tiedä. Entäs anarkistit...mites teillä menee?

Ööh...konjakkipullo löytyi pöydän alta...hetkinen...
Kalja kaatui, kello on kolme. Höhö.