Mangelo
Well-known member
Kuitenkin fuulaavat ja menevät justiinsa nukkumaan, ILMOITTAMATTA :frank:Jason Voorhees sanoi:Miksi ne ihmiset on valinneet just tän päivän, tana! :jaska:
Kuitenkin fuulaavat ja menevät justiinsa nukkumaan, ILMOITTAMATTA :frank:Jason Voorhees sanoi:Miksi ne ihmiset on valinneet just tän päivän, tana! :jaska:
Niin tätä röpöttävää ääntähän kutsutaan ammattikielellä kuorsaukseksi.Olga sanoi:Ihmettelinkin jo tuota röpöttävää ääntä.
Niin kuin mä sanoin viestissä 77.Zaikom sanoi:Kuitenkin fuulaavat ja menevät justiinsa nukkumaan, ILMOITTAMATTA :frank:
Odottelen Olgalta mielipidettä. Ehkä seuraan huonosti foorumia, mutta jotenkin on sellainen tunne, että Olgalla ei ole mielipidettä mistään. Tiedän monta muutakin samansalaista tyyppiä, vaikka siis hvyin vähän aikaa vorumillla olenkin viettänyt.Olga sanoi:Ihmettelinkin jo tuota röpöttävää ääntä.
Eiköhän noi keltaiset liput ole ihan tarpeeksi.odetus sanoi:Joko otetaan safety-car radalle?
hajulla joulukännit Miksen minä tunne ketään samansalaista tyyppiä?haju sanoi:Odottelen Olgalta mielipidettä. Ehkä seuraan huonosti foorumia, mutta jotenkin on sellainen tunne, että Olgalla ei ole mielipidettä mistään. Tiedän monta muutakin samansalaista tyyppiä, vaikka siis hvyin vähän aikaa vorumillla olenkin viettänyt.
Minä, joka en mistään mitään tiedä, rohkenen olla asiasta täysin eri mieltä. Sinäkin, hra haju, voisit vaikka vähän tutkiskella tämän forumin viestihistoriaa, ja tulla sen jälkeen uudelleen esittämään mielipiteitäsi.haju sanoi:Odottelen Olgalta mielipidettä. Ehkä seuraan huonosti foorumia, mutta jotenkin on sellainen tunne, että Olgalla ei ole mielipidettä mistään. Tiedän monta muutakin samansalaista tyyppiä, vaikka siis hvyin vähän aikaa vorumillla olenkin viettänyt.
No olin harkinnut omaa postaustani pitkään. Ehkä jos joku pysäyttäysi ajatukseni, ja postaisi kuollettavan runon. Ehkä silloin itsekin pysähtyisin hetkeksi miettimään elämän suuria kysymyksiä. Onko sinulla, hyvä nimimerkkit ITG mielessä yhtään runoa minkä voisit meille lausua?Il Tempo Gigante sanoi:Minä, joka en mistään mitään tiedä, rohkenen olla asiasta täysin eri mieltä. Sinäkin, hra haju, voisit vaikka vähän tutkiskella tämän forumin viestihistoriaa, ja tulla sen jälkeen uudelleen esittämään mielipiteitäsi.
Minulla olisi, mutten jaksa kirjioittaa tänään.haju sanoi:No olin harkinnut omaa postaustani pitkään. Ehkä jos joku pysäyttäysi ajatukseni, ja postaisi kuollettavan runon. Ehkä silloin itsekin pysähtyisin hetkeksi miettimään elämän suuria kysymyksiä. Onko sinulla, hyvä nimimerkkit ITG mielessä yhtään runoa minkä voisit meille lausua?
Anna tulla vain. Oikeastaan minulla oli mielessa tietty runo. Uskon (sen harvan kerran kun oikeasti uskon)Jason Voorhees sanoi:Minulla olisi, mutten jaksa kirjioittaa tänään.
Se on jossain paperilla. Katon sitten joskus iltapäivällä.haju sanoi:Anna tulla vain. Oikeastaan minulla oli mielessa tietty runo. Uskon (sen harvan kerran kun oikeasti uskon)
En kommentoi.haju sanoi:No olin harkinnut omaa postaustani pitkään. Ehkä jos joku pysäyttäysi ajatukseni, ja postaisi kuollettavan runon. Ehkä silloin itsekin pysähtyisin hetkeksi miettimään elämän suuria kysymyksiä. Onko sinulla, hyvä nimimerkkit ITG mielessä yhtään runoa minkä voisit meille lausua?
Ok, jotenkin vain minusta tuntui, että olisit voinut runon kaivaa mistä vain...Il Tempo Gigante sanoi:En kommentoi.