kouvotsvoni
Banjottu
No jos sitä alkais koisimaan. Voisi tehdä joku päivä jonkun listauksen kuka on valvovin.
Jukola on ihan hyvää valvottavaa. Suunnistus on hieno laji, jos sitä itsekin joskus...WebSlave sanoi:Le Mans ohitti juuri puolivälin, ja Jukolassa lähestytään ratkaisuosuuksia. Vielä ei uni kutsu, mutta katsotaan jaksaako Jukolaa loppuun asti.
Pääpaino seuraamisesta on kieltämättä siirtynyt Le Mansista Jukolaan. Kolmosen US Open jäi käytännössä kokonaan ilman katsomista.Zaikom sanoi:Jukola on ihan hyvää valvottavaa. Suunnistus on hieno laji, jos sitä itsekin joskus...
burb sanoi:Vielä pitää r.. surffata netissä. Jos vaikka etsis uutta lcd-töllöä kun nyt niitä saa kuulemma halvalla.
Veikkaan jotta tulevaisuudessa niitä saisi vielä halvemmalla.burb sanoi:Vielä pitää r.. surffata netissä. Jos vaikka etsis uutta lcd-töllöä kun nyt niitä saa kuulemma halvalla.
Minä en taida mitään noista tehdä. Jos kävis tupakilla sen sijaan.burb sanoi:Taidan itse asiassa valvoa koko yön. Mitäköhän tekis. Varmaan jos yhden leffan kattois. Tai pari. Kaffetta vois keitellä ja ehkä pitää käydä ostamassa tupakkia. Samalla vois käyttää auton pesussa jos toi Etelä-Haagan se mikä hitto se huoltamo olikaan sen sallii keskellä yötä. Ainakin se oli vissiin auki 24h.
burb sanoi:Taidan itse asiassa valvoa koko yön. Mitäköhän tekis. Varmaan jos yhden leffan kattois. Tai pari. Kaffetta vois keitellä ja ehkä pitää käydä ostamassa tupakkia. Samalla vois käyttää auton pesussa jos toi Etelä-Haagan se mikä hitto se huoltamo olikaan sen sallii keskellä yötä. Ainakin se oli vissiin auki 24h.
Zaikom sanoi:Auton pesu kesällä on yksi asia jota en ymmärrä. Itse pesen vain tuulilasin ja valot itikoista viikoittain, sade huolehtikoon lopusta. Talvella sitten saakin olla niin tiuhaan pesemässä autoa suolanastamoskasta, ettei mitään järkeä.
Vahaus keväisin ja syksyisin. Ja talvella muutama konevahaus.