Tänään valvoin myöhempään kuin muut!

WebSlave

Trackman
Le Mans ohitti juuri puolivälin, ja Jukolassa lähestytään ratkaisuosuuksia. Vielä ei uni kutsu, mutta katsotaan jaksaako Jukolaa loppuun asti.

Mangelo

Well-known member
WebSlave sanoi:
Le Mans ohitti juuri puolivälin, ja Jukolassa lähestytään ratkaisuosuuksia. Vielä ei uni kutsu, mutta katsotaan jaksaako Jukolaa loppuun asti.
Jukola on ihan hyvää valvottavaa. Suunnistus on hieno laji, jos sitä itsekin joskus...

WebSlave

Trackman
Zaikom sanoi:
Jukola on ihan hyvää valvottavaa. Suunnistus on hieno laji, jos sitä itsekin joskus...
Pääpaino seuraamisesta on kieltämättä siirtynyt Le Mansista Jukolaan. Kolmosen US Open jäi käytännössä kokonaan ilman katsomista.

Sääli, että alkaa pikku hiljaa väsyttää, joten voi jäädä Jukolastakin ratkaisuhetket näkemättä. :(

WebSlave

Trackman
Nyt pitää luovuttaa. Katson Jukolaa nukahtamiseen asti, mutta riittääkö se tänä yönä valvomisvoittoon on sitten eri juttu.

burb

.
Vielä pitää r.. surffata netissä. Jos vaikka etsis uutta lcd-töllöä kun nyt niitä saa kuulemma halvalla.

burb

.
Taidan itse asiassa valvoa koko yön. Mitäköhän tekis. Varmaan jos yhden leffan kattois. Tai pari. Kaffetta vois keitellä ja ehkä pitää käydä ostamassa tupakkia. Samalla vois käyttää auton pesussa jos toi Etelä-Haagan se mikä hitto se huoltamo olikaan sen sallii keskellä yötä. Ainakin se oli vissiin auki 24h.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
burb sanoi:
Taidan itse asiassa valvoa koko yön. Mitäköhän tekis. Varmaan jos yhden leffan kattois. Tai pari. Kaffetta vois keitellä ja ehkä pitää käydä ostamassa tupakkia. Samalla vois käyttää auton pesussa jos toi Etelä-Haagan se mikä hitto se huoltamo olikaan sen sallii keskellä yötä. Ainakin se oli vissiin auki 24h.
Minä en taida mitään noista tehdä. Jos kävis tupakilla sen sijaan.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
burb sanoi:

Perhana ku oisit ottanut aikasemmin puheeks, vaikka siinä puoliltaöin, niin oisit saanu musta kaffeekaverin sinne huoltsalle. Nyt ei enää jaksa. Tästä ei kauaa meinaan etelä-haagaan pöräytä.

Mangelo

Well-known member
Auton pesu kesällä on yksi asia jota en ymmärrä. Itse pesen vain tuulilasin ja valot itikoista viikoittain, sade huolehtikoon lopusta. Talvella sitten saakin olla niin tiuhaan pesemässä autoa suolanastamoskasta, ettei mitään järkeä.

Vahaus keväisin ja syksyisin. Ja talvella muutama konevahaus.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Zaikom sanoi:
Auton pesu kesällä on yksi asia jota en ymmärrä. Itse pesen vain tuulilasin ja valot itikoista viikoittain, sade huolehtikoon lopusta. Talvella sitten saakin olla niin tiuhaan pesemässä autoa suolanastamoskasta, ettei mitään järkeä.

Vahaus keväisin ja syksyisin. Ja talvella muutama konevahaus.

Kun vahaa auton heti uutena ensin AutoGlymin sillä paksummalla vahalla ja sitten sillä joka antaa lasimaisen, kristallinkirkkaan pinnan, ei tartte kolmeen vuoteen autoa vahata. Pinta pysyy kuin uutena kun se käsitellään kunnon vahalla heti uutena. Vahanahan AutoGlym on täysin omaa luokkaansa. Mitään muuta vahaa ei voi edes etäisesti verrata AutoGlymiin.