Tänään valvoin myöhempään kuin muut!

Mangelo

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kun vahaa auton heti uutena ensin AutoGlymin sillä paksummalla vahalla ja sitten sillä joka antaa lasimaisen, kristallinkirkkaan pinnan, ei tartte kolmeen vuoteen autoa vahata. Pinta pysyy kuin uutena kun se käsitellään kunnon vahalla heti uutena. Vahanahan AutoGlym on täysin omaa luokkaansa. Mitään muuta vahaa ei voi edes etäisesti verrata AutoGlymiin.
Jaah olisko näin. Itse vedin keväällä jotain Turtle Waxin Nano Techia. Oli tosi helppo levittää ja kiillottaa. Tunnissa tuli valmista, huonoilla vahoilla on mennyt jopa yli 3.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Zaikom sanoi:
Jaah olisko näin. Itse vedin keväällä jotain Turtle Waxin Nano Techia. Oli tosi helppo levittää ja kiillottaa. Tunnissa tuli valmista, huonoilla vahoilla on mennyt jopa yli 3.

Tossa AutoGlymin lasinkovan ja kristallinkirkkaan vahan käytössä on se juju, että auto vahataan sillä ja vaha jätetään siihen jopa vuorokaudeksi ennen kiillotusta. Minimissään ½ tunniksi.

AutoGlymn vahat ovat järjestään voittaneet kaikki vahatestit ja joissain testeissä niitä ei oteta mukaan lainkaan testiin, vaan AutoGlym on se vaha johon kaikkien muiden tulosta verrataan.

On muuten helppotöinen vaha. Se kristallinkirkaskin on ihan sellasta kuin vettä. Levittyy ja kiillottuu tosi helposti.

Huonona puolena hinta. Se paksumpi (Super Resin Polish) maksaa 15 euroa ja se kristallinkirkkaan ja kovan pinnan tekevä Extra Gloss Protection 18,50.. Mutta sitten ei tosiaan tartte kolmeen vuoteen vahata, jos ei suuremmin liuotinpesussa käytä. Yleensä ei tartte, koska AutoGlymin jäljiltä pinta on niin liukas että puhdistuu vesisateella juuri vahatun näköiseksi.

burb

.
Runar ja Kyllikki sanoi:
Perhana ku oisit ottanut aikasemmin puheeks, vaikka siinä puoliltaöin, niin oisit saanu musta kaffeekaverin sinne huoltsalle. Nyt ei enää jaksa. Tästä ei kauaa meinaan etelä-haagaan pöräytä.
No onneksi en ottanut puheeksi, koska mä kattelin leffan ja nukahdin joten en olis ollut siellä kaffetta ryystämässäkään. Mutta ehkä ehkä noita kaffeja on myöhemminkin, ja jopa huoltoasemia.
Jonakin tulevana yönä mä kuitenkin siellä käyn koska siellä puolittuu autopesuhinnat klo 22. Tai jotenkin noin.

WebSlave

Trackman
Tänä yönä pitää vielä yrittää mennä nukkumaan tuossa kolmen maissa, kun huomenna (tänään) on töitä, mutta loman alkaessa pitäisi varmaan jättää yksi yö nukkumatta, jotta tämän järjettömän vuorokausirytmin saisi taas järkeviin kellonaikoihin.

Hmm. pitäisiköhän siirtää loman alku tulevaisuudessa jo Le Mans-viikonloppuun? ;)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
WebSlave sanoi:
Tänä yönä pitää vielä yrittää mennä nukkumaan tuossa kolmen maissa, kun huomenna (tänään) on töitä, mutta loman alkaessa pitäisi varmaan jättää yksi yö nukkumatta, jotta tämän järjettömän vuorokausirytmin saisi taas järkeviin kellonaikoihin.

Hmm. pitäisiköhän siirtää loman alku tulevaisuudessa jo Le Mans-viikonloppuun? ;)
Valvoo vaan!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Burbhan ei pääse nukkumaan ennen muita, kun ei koskaan tiedä mitenkä täällä aletaan sekoilla kun kukaan ei ole vahtimassa.

burb

.
kouvotsvoni sanoi:
Burbhan ei pääse nukkumaan ennen muita, kun ei koskaan tiedä mitenkä täällä aletaan sekoilla kun kukaan ei ole vahtimassa.
Mulla sama homma.