AJ
Well-known member
Ei. Kyseessä on semmonen erikoinen orgaaninen akku, joka näyttää ihan merimiespukuun pukeutuneelta ankalta.Zaikom sanoi:En tiennytkään että akulla voi olla rekkari. Onko tämä ihan normi lyijyakku?
Ei. Kyseessä on semmonen erikoinen orgaaninen akku, joka näyttää ihan merimiespukuun pukeutuneelta ankalta.Zaikom sanoi:En tiennytkään että akulla voi olla rekkari. Onko tämä ihan normi lyijyakku?
Ihan hyvin.PuoliPöhkö sanoi:Onko siellä tehtaas oikeus olla huoleton?
Ei kait se nyt sentään kesken hypyn niitä ompele?PuoliPöhkö sanoi:Suomen ensimmäinen lentävä ompelimo! :eek!:
Onneksi se ei ole urheiluaPuoliPöhkö sanoi:Alkaa mennä jo aikamoiseksi shakiksi! :frank:
vaan huippu-urjeilua kuten tammi ja mahjonggg! :ahem:kouvotsvoni sanoi:Onneksi se ei ole urheilua
Mäkihyppy ei varmaan kuulu tähän kategoriaan. Ahonen tekee istuvan puvun, lasketaan mäki, liidellään pari sekuntia ja sitten voitetaan tai ei.PuoliPöhkö sanoi:vaan huippu-urjeilua kuten tammi ja mahjonggg! :ahem:
Ennen kuin voin tarkentaa vastauksiani, sun täytyy tarkentaa kysymyksiäsi. Siis oletko pannu olutta?kouvotsvoni sanoi:Miten iso pannu ja olut? Tarkkuutta nyt!
Ihan näillä näppäimillä.kouvotsvoni sanoi:Menkääs nyt hyvät ihmiset nukkumaan!
Kukko pani, en minä.AJ sanoi:Ennen kuin voin tarkentaa vastauksiani, sun täytyy tarkentaa kysymyksiäsi. Siis oletko pannu olutta?
Onneksi minä en ole hyvä ihminen, niin voin huudella tommoisia.AJ sanoi:Ihan näillä näppäimillä.
Nonni. Siinä vika. Ei kukko käskien laula.kouvotsvoni sanoi:Kukko pani, en minä.