Tänne kaikki en tee juuri nyt mitään, mutta jotain pientä ny kuitenki -ilmoitukset!

Örfil

Guest
Tässä sitä ollaan. Pitäisi kirjoittaa laaja essee kuvineen aiheesta "Näin hoidat ostamaasi taloasi menestyksellisesti ja saat rahaa, naisia sekä vaikutusvaltaa" talomme ostaneelle perheelle, mutta tässä minä vaan istun ja juon kahvia ja tuijotan nettiä.

On se aloittamisen vaikeus aina samaa tuskaa. Tein kuukausi sitten sisällysluettelon, nyt pitäisi saada lihaa luiden ympärille tämän viikon aikana valmiiksi ja sitten sopia dokkarin katselmus.

Epäsuoraa pontta kuitenkin antaa se, että naapuritalo oli myös myynnissä ja sieltä löytyikin hometta kuntotarkastuksessa ja kaupat peruuntuivat (ko. talon leskirouvan tapaus on muutenkin hyvin onneton kaikkinensa :( ). Seuraavat viisi vuotta kun ollaan löysässä hirressä myymämme talon kanssa ja täytyy varmistaa kaikin keinoin, että uusi omistaja tietää mitä talonsa kanssa pitää tehdä, jottei se mätäne paikalleen.

Lähtiessä kuvaan vielä koko mökin sisältä, ulkoa ja vaikka mistä niin kattavasti kuin mahdollista.

Örfil

Guest
Tuohan on yhtä totta kuin se, että Alppu sai intin pällikokeesta 11.

Zoe

Maagikko, noituja
Sijainti
Nollola
Tuohan on yhtä totta kuin se, että Alppu sai intin pällikokeesta 11.
Tarina on totisinta totta. Ope ei tiennyt, miten suhtautua silmittömään nopeuteeni ja tarkkuuteeni --> lätkäisi paperiin numeroksi 14.

Trullinkaasu

Well-known member
Minulla on teille hyviä uutisia. Kyse on isosta asiasta. Olen velvollinen kertomaan teille tästä historiallisesta uutisesta. Eli siis eräs forumin jäsen on saanut huippupestin. Hänet on ylennetty. Kyse on henkilöstä Albert Oil. Koska kyse on varsinaisesta jokapaikanhöylästä, hän toimii jatkossa myös täällä ja nimenomaan moderaattorina.

Lisäksi todettakoon, että asiasta lisää pääministeri Sipilän infossa, joka näkyy huomenna Yle Areenassa klo 11:00.
Koko F1-forum haluaa onnittella AO:ta. Perinteisen kukkakimpun voi noutaa Nyhtövaaran katu 6 B:stä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mitenhän pirussa Trullis tietää tuosta asiasta?? En ole Citikka-yhteyksistäni hiiskahtanutkaan täällä ja toimin tuolla toisaalla aivan eri nikillä. Hieman peloittavaa.