Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Ja Katri Helena sijalla 4:eljä.Jos joku olis sanonut mulle vaikkapa vuona 1964, että Pepe Willberg on Suomen albumiykkösenä kesän korvilla 2014, niin siinäpähän olisi.
Ja Katri Helena sijalla 4:eljä.Jos joku olis sanonut mulle vaikkapa vuona 1964, että Pepe Willberg on Suomen albumiykkösenä kesän korvilla 2014, niin siinäpähän olisi.
Lieköhän sama tunne kun 1997 Sörnäisten F3000-skabassa, kun astelin pääsuoran ylittävällä umpisillalla ilman korvasuojia juuri Jason Wattin päräyttäessä täyttä vauhtia alta? Se vapina ja korvien soiminen ei hetkeen loppunut.Vaatimattomat ehkä ilmassa ollessaan, mutta platalla ollessa meinaa kupoli poksahtaa sen särisevän äänen takia.
Ihan kuin hammaslääkärin poralla porailtaisiin kuuloluihin reikiä.
Oli tulpat päässä kun seisoin narun toisella puolella, vähän raotin kun meni ohi n. 10 metrin etäisyydellä, mutta en huomannut erityistä mekkalaa.Vaatimattomat ehkä ilmassa ollessaan, mutta platalla ollessa meinaa kupoli poksahtaa sen särisevän äänen takia.
Ihan kuin hammaslääkärin poralla porailtaisiin kuuloluihin reikiä.
Kyllä ne taannoin rullaukseen lähtiessään tekivät lähtemättömän vaikutuksen ainakin meikäläiseen.Oli tulpat päässä kun seisoin narun toisella puolella, vähän raotin kun meni ohi n. 10 metrin etäisyydellä, mutta en huomannut erityistä mekkalaa.
Puhisi tietty kuin mikäkin. Laitan tähän kohta videolinkin, kunhan lataantuu tuonne juutuupiin...
Voisihan tuo talojen välissä kuultuna olla jotain. Sellaista.Lieköhän sama tunne kun 1997 Sörnäisten F3000-skabassa, kun astelin pääsuoran ylittävällä umpisillalla ilman korvasuojia juuri Jason Wattin päräyttäessä täyttä vauhtia alta? Se vapina ja korvien soiminen ei hetkeen loppunut.
Mulla oli konttori tuolloin Etelärannassa, vaikka välimatkaa kilometreissä oli jokunen niin perjantain vapaina harkkoina (siis kolmetonnisten) ei voinut puhua puhelimessa tai käydä neukkarissa keskusteluja. Mekkala oli jokseenkin älytön.Lieköhän sama tunne kun 1997 Sörnäisten F3000-skabassa, kun astelin pääsuoran ylittävällä umpisillalla ilman korvasuojia juuri Jason Wattin päräyttäessä täyttä vauhtia alta? Se vapina ja korvien soiminen ei hetkeen loppunut.
Jeps, kyllä se videolla vinkaiseekin aika kipakasti. Mulla oli tossa tosiaan tulpat päässä, joka eliminoi korkat äänet hyvin.Kyllä ne taannoin rullaukseen lähtiessään tekivät lähtemättömän vaikutuksen ainakin meikäläiseen.
Aikamoinen ero on kyllä Fougan ja Hornetin äänissä. Edellinen käy tosiaan korkeataajuuksisena lähinnä korvien päälle siinä missä jälkimmäisen äänen pystyy myös tuntemaan kun on silleen matalampi. Omalla tavallaan hienoja molemmat, mutta mulle tipahtaa enemmän Hornetin (ja vastaavien) matala jyrinä. Hyvälaatuista videokuvaa saa näköjään nykykännyköillä.Jeps, kyllä se videolla vinkaiseekin aika kipakasti. Mulla oli tossa tosiaan tulpat päässä, joka eliminoi korkat äänet hyvin.
Varsinaista lentoonlähtöähän ei näkynyt tai edes kuulunut, koska kenttä oli tuon harjanteen takana. Kuva on siis hangaareilta.
https://www.youtube.com/watch?v=ZKA0DPP6fdM
Joo ja munkki + kahvi toisessa kourassa. Videoon tuli joku väpätyksenkäsittely youtuben toimesta, vähensi onneksi vähän käden tärinää.Hyvälaatuista videokuvaa saa näköjään nykykännyköillä.
Ei tullut sentään videolle Fougan äänien päälle mitään "Kahvi-ryyyyyst, munkki-hauks, omnomnomnom!" -äänitehosteita.Joo ja munkki + kahvi toisessa kourassa. Videoon tuli joku väpätyksenkäsittely youtuben toimesta, vähensi onneksi vähän käden tärinää.
Tuosta lounaasta ois kentän terminaalissa saanu maksaa ainaski kolme kymppiä ja mehu ois ollu soppaa lämpimämpi.En postaa kuin yhden kuvan. Sillä aloitin heti tutustumispäiväni kentällä!
Näytä liitetiedosto 19892
Ehei. :nope: Olemme Alpun kanssa strippareina Varkaudessa Ahmedin -tiimissä.Ai Alppu myy nykyään hernesoppaa.
Toki muistit valittaa asiasta siellä ja täällä, että Hornetteihin saataisiin äänenkoventajat?Heh
Tässä vertailun vuoksi Hawkin äänet.
https://www.youtube.com/watch?v=ssjmzmNRC5Y&feature=youtu.be
Jostain syystä Hornetin vastaavassa äänet ovat niin olemattomat etten edes laita sitä tänne. Ei ole vertailukelpoinen.