Tänne kaikki ilmoitukset

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Äläs nyt Mosse ala pätemään. Tmoilla on salettiin enemmän kompetenssia tähän aiheeseen.
Tmoin teoria toimii periaatteessa kun syke ja teho on alhaalla. Mutta sitä rasvaakin pitää nauttia lisää. Noi napajäätikköhiihtäjät menee rasvoilla, kun on keveämpi raahata kuormassa kuin hiilareita. Tosin joutuvat käyttämään lääkitystä RASVARIPULIA vastaan.

Kuva ois kiva! :eek:

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Silloin kun Albert Oil vielä voiteli työkseen suuria kuulalaakereita SKF:n tehtailla, hän oli sellainen RASVARIPULI.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mahtaako tuohon rasvaripuliin auttaa mikään lääkitys?
Tuli kuukkeloitua ja rasvaripuli on monasti näillä, joilla on haimatulehdus, ja 80% tulehduksista johtuu alkoholin käytöstä.

Jos olis ilkee, niin sanois rasvaripulin olevan modejen ammattitauti, mutta kun en ole, niin en myöskään sano.:frank:

Örfil

Guest
Totta, mäkin muuten voitelisin ruokani WD-4ymppisellä jos söisin, mutta kun olen edelleen syömättä eli päivä #6 meneillään.

Örfil

Guest
Sitä minäkin olen odotellut, mutta ihan kainalosta vaimo heräsi vielä aamulla eli ei seainakaan kovin paha haju ole.

Eilen illalla alkoi suussa tuntua lievää "makua" mutta sekin poistuu kyllä kun pesee hampaita vähän tiuhempaan.

Eihän se asetoni erity spermaan?

:D

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Sitä minäkin olen odotellut, mutta ihan kainalosta vaimo heräsi vielä aamulla eli ei seainakaan kovin paha haju ole.

Eilen illalla alkoi suussa tuntua lievää "makua" mutta sekin poistuu kyllä kun pesee hampaita vähän tiuhempaan.

Meinaakko lisääntyä vielä ja että se tappais siittiöt. Eikös siinä olis hyvä olla vähän asetonia mukana. Tulis se kumppanikin desfioitua samalla :D

markoj

Custom User
Meinaakko lisääntyä vielä ja että se tappais siittiöt. Eikös siinä olis hyvä olla vähän asetonia mukana. Tulis se kumppanikin desfioitua samalla :D
Eli useimmissa tapauksissa käsidesin virkaa toimittas ainesosa.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Vatsasta hieman kivisti kebun jälkeen, mutta meni kätevästi ohitse.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Ei, asentosi ei erity spermaan.

Örfil

Guest
Seitsemäs päivä pelkkää juomista meneillään enkä yhtään kännissä. Outo juttu :confused: