Tänne kaikki kettuilut ja huonot neuvot kouvon hankkiessa paskan koslan (ja x:n tt)

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ei kai virka-auto ole ollut punainen?
Eiköhän tuo musta ollut.
Todennäköisesti samaa automallia on saanut kaupasta myös punaiseksi maalattuna.
Tuskinpa kouvo nyt on just virkakäytössä ollutta yksilöä ostamassa?
Jos ylipäätään on ostamassa tuollaista lotjaa. Kovin on pitänyt verhoa uuden autonsa edessä hän.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Tuossa puolikaspöhkön linkittämässä autossa on ilmeisesti etuovi aina raollaan, kun kahdessa kuvassa kolmesta ovi ei ole kiinni. :wink:

Örfil

Guest
Minusta ainoa ja oikea Kouvon teemaan sopiva auto on tämä:

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Eiköhän tuo musta ollut.
Todennäköisesti samaa automallia on saanut kaupasta myös punaiseksi maalattuna.
Tuskinpa kouvo nyt on just virkakäytössä ollutta yksilöä ostamassa?
Jos ylipäätään on ostamassa tuollaista lotjaa. Kovin on pitänyt verhoa uuden autonsa edessä hän.
Meidän suunnallakin noita sanotaan lotjiksi.

Josko Kouvo ostaa Fiat 600:n. Sellaisen kaapparimallin, josta ovet aukeavat etureunasta.

Örfil

Guest
Olen omistanut elämässäni 24 tuntia Fiat kuussatasen eli kusiaisen.

Ajoin sen öljypohjan mettätiellä heti halki (olin 16 v, ei korttia) ja palautin sen myyjälle seuraavana päivänä 50 mk:n tappiolla. Kone kävi hienosti ilman öljyjä - vähän se kyllä jo rohisi loppumatkasta.

Siitä se automiehen ura alkoi :ahem: Kortin saaminenkaan ei lykkääntynyt, koska en jäänyt kiinni vaikka ajelin kylillä jo 15 vuotiaasta alkaen.
Se oli sitä aikaa se. Poliisit meinas että hyvinhän tuo sälli tiellä pysyy!

Örfil

Guest
Tämähän on oikeasti aika nätti auto:

Kiva että nykyään tehdään kaikkia retropelejä.

Örfil

Guest
ps. oma faija laittoi ekan kerran auton rattiin Nivalassa kun olin apaut 8 v. Suhailtiin pitkin Pahkaperän peräkyliä ja istuin faijan sylissä ja se painoi kaasua ja minä ohjasin. Ekan kerran sain ajaa ihan yksin kaasun kanssa kun olin 12 v. Faija vähän pelkäs kyydissä mutta sanoi että on sussa rattimiehen vikaa. Opetti se mutsiakin, mutta peruutti auton ekalla yrittämällä ojaan, josta sitä sitten suvun voimin työnnettiin pois.

Nykyään ei moinen onnistu enkä suosittele, paitsi peltoautoilla. Siihen aikaan tuo tieliikenne oli vähäisempää, etenkin maaseudulla (1974).

Omat pojat sai laakista kortin koska kummatkin olen ajattanut "Nivalassa" auton kanssa jo vuosia ennen korttia. Ja vähän karttia siihen päälle.

Hartsa76

Well-known member
Kouvo ostaa selvästikin Volgan, koska se on kelvannut Neuvostoliiton johtajille ja sopii siksi Kouvon antamiin tuntomerkkeihin.

Örfil

Guest
Olen muuten ajanut sellaista autoa kuin Simca 1000.
Tästä voisikin perustaa "ajamani harvinaiset autot" toikin :ahem:

markoj

Custom User
Vähä kyllä mietityttää, että miksi kouvo edes kysy muiden mielipidettä, kun kuitenki toimii täsmälleen päinvastoin. Ehkä juuri siksi. :idea:

Thunder

Vihan aiheuttaja
En ole ostamassa autoa lain. Mutta tuskin pääsen VAGinan paskoista eroon silloinkaan, kun firman auto tulee.

Mutta mä luulen että olen ajanut enämpi pakkia, kun sä eteenpäin.;)
Leikkauksella olisi siis mahdollista asentaa emätin ja peräsuoli väärin?

SamiJ

Well-known member
Kouvo, perusta sitten korjauspäiväkirjatoikki. Mielenkiintoista seurattavaa.