Tänne kaikki kettuilut ja huonot neuvot kouvon hankkiessa paskan koslan (ja x:n tt)

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Missio selvillä. Jollei ihmeitä tapahdu, niin ajelen huhtikuussa pinkillä kaaralla, ei tosin tuolla Astrolla.

markoj

Custom User
Tarkoitus oli kyllä laittaa jotain vittuilua tosta pinkistä autosta, mutta tuliki tommonen viesti.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Koeajon perusteella apukuskin ovi ei aukea ilman väkivaltaa. Meinasi toisen oven tilalle etsiskellä hahmoke, niin sitten huhtikuussa pääseekin liikenteeseen, jolloin muutenkin sovittu kaupanteosta.

Tolerantti

Well-known member
Neljännellä lukuyrityksellä ymmärsin, mitä tossa todennäköisesti yritetään sanoa :(
Että Kouvo on ostamassa valmiiksi risaa autonrohjaketta, josta pelkääjän ovi on pudonnut. Myyjä hankkii uuden oven tilalle ennen kauppaa. Sitten Kouvolla on ylläpitokustannuksiltaan tyyris, mutta vanha auto, joka kuluttaa paljon, mutta bensankulutus ei haittaa, koska *Venäjä*. Lisäksi sillä saa helposti pillua.

Noin minä olen tulkinnut.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Että Kouvo on ostamassa valmiiksi risaa autonrohjaketta, josta pelkääjän ovi on pudonnut. Myyjä hankkii uuden oven tilalle ennen kauppaa. Sitten Kouvolla on ylläpitokustannuksiltaan tyyris, mutta vanha auto, joka kuluttaa paljon, mutta bensankulutus ei haittaa, koska *Venäjä*. Lisäksi sillä saa helposti pillua.

Noin minä olen tulkinnut.
Onhan siinä ovi, joka ei aukea ja jonka myyjä on kännipäissään luvanut korjata...muuten oikein tulkittu eli kyseisellä autolla saa pilua. Ja siihen saa varmaan upottaa aika paljon paalua, njotta wörkkisi.

Kuulostaa hyvältä ostokselta.:ahem:

Tolerantti

Well-known member
Tuohan on oikeastaan hyvä ominaisuus, että ovi ei aukea. Kun kottaraisen on saanut pönttöön, ei se sieltä ihan helpolla pakene!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Ei nyt oikein luonnistu tuo kyllä. Johonkin KKWC-kisaan tulla sillä sitten joskus, k'tox.

Niin autossa on kauneusvirheitä ja muuta, mutta eipä tässä ole kuin aikaa ja fiksaaja saman katon alla, niin fiksaus käy käden käänteessä ja väliajalla voi sitten jotain muuta.

Tolerantti

Well-known member
Niin autossa on kauneusvirheitä ja muuta, mutta eipä tässä ole kuin aikaa ja fiksaaja saman katon alla, niin fiksaus käy käden käänteessä ja väliajalla voi sitten jotain muuta.
Taas pitää yrittää tulkita: kottarainen on jo pyydyksessä, ja se on ammatiltaan kynsifiksaaja. Mutta Kouvo hyvä, ei hän välttämättä osaa autoa fiksailla. Sitäpaitsi, geelillä paikattu lokasuoja saattaa pudota ensimmäisessä routaröykyssä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tähänhän tämä toikki meni, niin jatketaan... Neljä autoa valikoitunut. Ostan varmaan sitten näistä sen kalleimman ja paskimman.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Sit taas farkku turhan iso:eek: Minä jään pähkäilemään.. Rahaa olisi pistää enemmänkin autoon kuin se pari tonnia, mutta mieluitenhan sitä pistäisi mahdollisimman vähän ja ostaisi hyvää..halvallahan saa AINA hyvää ja kaiken minkä haluaa:eek:
Farkku on ainakin nopeampi!