OoPee
Nuori ikäisekseen
Arvasin :thumbup:Mulla on olluit pinkki auto :ahem:
Arvasin :thumbup:Mulla on olluit pinkki auto :ahem:
Lisätienestimahdollisuus susirajan mobiiliverkkoa laajentamaan.Missio selvillä. Jollei ihmeitä tapahdu, niin ajelen huhtikuussa pinkillä kaaralla, ei tosin tuolla Astrolla.
Neljännellä lukuyrityksellä ymmärsin, mitä tossa todennäköisesti yritetään sanoaMeinasi toisen oven tilalle etsiskellä hahmoke
Itse tajusin heti, että sinä lukee Meinasi toisen oven tilalle etsiskellä hahmokeNeljännellä lukuyrityksellä ymmärsin, mitä tossa todennäköisesti yritetään sanoa
Että Kouvo on ostamassa valmiiksi risaa autonrohjaketta, josta pelkääjän ovi on pudonnut. Myyjä hankkii uuden oven tilalle ennen kauppaa. Sitten Kouvolla on ylläpitokustannuksiltaan tyyris, mutta vanha auto, joka kuluttaa paljon, mutta bensankulutus ei haittaa, koska *Venäjä*. Lisäksi sillä saa helposti pillua.Neljännellä lukuyrityksellä ymmärsin, mitä tossa todennäköisesti yritetään sanoa
Mä taas olen tulkinnut asian niin, että kouvo on perusornari, joka ei tiedä autoista hevon paskaa ja joka muutti susirajan taakse kauas pois sivistyksessä, koska *pillu* ja sen lisäksi *venäjä*.Noin minä olen tulkinnut.
Onhan siinä ovi, joka ei aukea ja jonka myyjä on kännipäissään luvanut korjata...muuten oikein tulkittu eli kyseisellä autolla saa pilua. Ja siihen saa varmaan upottaa aika paljon paalua, njotta wörkkisi.Että Kouvo on ostamassa valmiiksi risaa autonrohjaketta, josta pelkääjän ovi on pudonnut. Myyjä hankkii uuden oven tilalle ennen kauppaa. Sitten Kouvolla on ylläpitokustannuksiltaan tyyris, mutta vanha auto, joka kuluttaa paljon, mutta bensankulutus ei haittaa, koska *Venäjä*. Lisäksi sillä saa helposti pillua.
Noin minä olen tulkinnut.
No niin on sussakin, että sikäli passais vallan hyvin :frank:autossa on kauneusvirheitä
Taas pitää yrittää tulkita: kottarainen on jo pyydyksessä, ja se on ammatiltaan kynsifiksaaja. Mutta Kouvo hyvä, ei hän välttämättä osaa autoa fiksailla. Sitäpaitsi, geelillä paikattu lokasuoja saattaa pudota ensimmäisessä routaröykyssä.Niin autossa on kauneusvirheitä ja muuta, mutta eipä tässä ole kuin aikaa ja fiksaaja saman katon alla, niin fiksaus käy käden käänteessä ja väliajalla voi sitten jotain muuta.
Olkaapas hyvä. :thumbup:Kiitos kannustuksesta:thumbup:
Paas laittaen vähän yksityiskohtaisempaa tietoa. Täällä Suomen toisella reunalla kun ollaan hankinnoissa samoissa budjeteissa ja ajatuksissa.Tähänhän tämä toikki meni, niin jatketaan... Neljä autoa valikoitunut. Ostan varmaan sitten näistä sen kalleimman ja paskimman.
Farkku on ainakin nopeampi!Sit taas farkku turhan iso Minä jään pähkäilemään.. Rahaa olisi pistää enemmänkin autoon kuin se pari tonnia, mutta mieluitenhan sitä pistäisi mahdollisimman vähän ja ostaisi hyvää..halvallahan saa AINA hyvää ja kaiken minkä haluaa