Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Onks sulla taas Skooda ojassa?
Onks sulla taas Skooda ojassa?
[PELOTTELU]Tai sitten kannentiiviste vuotaa jäähdytysnestettä öljyn sekaan.[/PELOTTELU]Se on nyt Letukan moottori kulunut niin väljäksi, että polttoainetta sekoittuu pikku hiljaa öljyyn, eikä öljyä näytä kuluvan.
No ei vaineskaan. Kunhan kiusaan.
Eikö Mossella ole nykyään sittiäinen allaan?Onks sulla taas Skooda ojassa?
Oletko tarkistanut, että oletko tiputtanut autotallin lattialle öljyä?Sitä en kyllä tajua, enkä ole niin moksiskaan, että miksi autotallin lattialle jätättää öljyläikkää ja vuotokohtakin näkyy, mutta mittatikun perusteella ei tapahdu mitään. Ehken vaan osaa katsoa olevinaan tai se mittatikku rikki
Niin juu ja lopulta on tullut Alfamerilta enkkukielinen Corsican korjausopaskin. Pari piilomutteria ainaskin löytynyt sen avulla, niin saapi osia irtikin.
Jospa se lattialta löytyvä öljy on vaihteistoöljyä?Sitä en kyllä tajua, enkä ole niin moksiskaan, että miksi autotallin lattialle jätättää öljyläikkää ja vuotokohtakin näkyy, mutta mittatikun perusteella ei tapahdu mitään. Ehken vaan osaa katsoa olevinaan tai se mittatikku rikki
Taas on aika huonosti sanottu (jopa modelta, jotka ovat pöljäpäitä kaikki) tilanteesta, jossa ko. automerkki ei ole koskaan mun ajamana ollut.Onks sulla taas Skooda ojassa?
Heinäkuussa vasta saan.Eikö Mossella ole nykyään sittiäinen allaan?
Olet selibaatissa heinäkuuhun saakka?Heinäkuussa vasta saan.
Eiku muistelin vaan vähän tapahtumia mun foorumiuran alkuajoilta:Taas on aika huonosti sanottu (jopa modelta, jotka ovat pöljäpäitä kaikki) tilanteesta, jossa ko. automerkki ei ole koskaan mun ajamana ollut.
Fiat ja Pösön sai talvisin useinkin ojaan.:ahem:
(Oi aikoja, Oi tapoja)
No eihän tuo ojassa tapahtunut.Eiku muistelin vaan vähän tapahtumia mun foorumiuran alkuajoilta:
http://www.f1-forum.fi/vb/showthread.php?p=1410593#post1410593
:thumbfh:Olet selibaatissa heinäkuuhun saakka?
No ollaanpa sitä ny taas tarkkana. :frank:No eihän tuo ojassa tapahtunut.
Ihan hyvin se voi jotain olla esim moottoriöljyä. Tässä tämä
Vaihdan jos lyöt tarpeeks ns. hynää väliin.:ahem:Vaihda päittäin.