Tosikko, tenalady!Se on kyllä totta, että se on noloa kun menin sulle vastaamaan.
Olet kyllä varmaan forumin johdonmukaisin tyyppi.Tosikko, tenalady!
Todistusaineiston perusteella ei kovin hyvin ainakaan.Mitenkähän yläpään nystyröihin viritetty TT vaikuttaisi?
Samoin kuin jos laittaa kuulokkeet väärinpäin päähän! Silloin alkaa LEPATUS!Mitenkähän yläpään nystyröihin viritetty TT vaikuttaisi?
Autottomuus siis sivistää? Ja jos on auto, se jatkaa mulkkua. Onko eroa Toyotan, Subarun ja Audin välillä?Todistusaineiston perusteella ei kovin hyvin ainakaan.
Sehän niissä jenkeissä hiukan on, että ne on jossain määrin tai jopa hyvinkin pitkälti suunniteltu kulkemaan lyhyehkö matka suoraan seisovalla lähdöllä mahdollisimman nopeasti. Jos pikkasen kärjistetään.TT (R)S on mielekkäämpi vaihtoehto kuin joku hyvä-ääninen, mutta laiska ja bensajuoppo jenkki.
Ja saundithan on parsaimmat! Mulla on ollu kaks veekutosta ja ne jo pörisi mukavasti. Ja toi fillari on V2.Sehän niissä jenkeissä hiukan on, että ne on jossain määrin tai jopa hyvinkin pitkälti suunniteltu kulkemaan lyhyehkö matka suoraan seisovalla lähdöllä mahdollisimman nopeasti. Jos pikkasen kärjistetään.
Kuten sanottua, jollet muuta ole, niin johdonmukainen ainakin.Autottomuus siis sivistää? Ja jos on auto, se jatkaa mulkkua. Onko eroa Toyotan, Subarun ja Audin välillä?
Mielikuvani jenkiautoista ja autoilijoista on että kunhan valoissa seistessä moottori pörisee, bensa haisee ja renkaat vinkuu. Suoritusarvoilla ei niin väliä.Sehän niissä jenkeissä hiukan on, että ne on jossain määrin tai jopa hyvinkin pitkälti suunniteltu kulkemaan lyhyehkö matka suoraan seisovalla lähdöllä mahdollisimman nopeasti. Jos pikkasen kärjistetään.
Kun tänään Lotossa voitan, niin yksi 911 tulee vielä olemattomaan autotalliin. Pikkupenskasta asti moista hinkunutEn oo oikein koskaan ymmärtänyt tollasten pikkusporttien päälle. Tai siis ei tolla tunnepuolella sytytä. Jotain niistä uupuu.
Enkä sitä, että mallistoa uusimalla uusitaan. Mun mielestä kaksi maailman hienointa ja parasta autoa ovat molemmat vuosikymmenten evoluution tuloksia: pientä ja jatkuvaa evolutiivista hiomista mallisarjasta seuraavaan, tunnistettava mallinäkö ja luonne läpi historian, pitkän historian luoma ikonisuus ja charmi sekä pidättäytyminen omassa roolissa ja lokerossa. Ja nämä kaksi maailman parasta autoa mun mielestä tällä hetkellä ovat tämä ja tämä. Täydellinen autotalli täyttyisi näillä.
Sen jälkeen oiskin käyttöä 112:lle.Kun tänään Lotossa voitan, niin yksi 911 tulee vielä olemattomaan autotalliin. Pikkupenskasta asti moista hinkunut
Noihin alkupään eli 911 -korisen hankkimiseen ei ihan tolkuttomasti sitä rahaakaan tarvitsisi.911 on meikäläisellekin se unelmien urheiluauto. Jos olisi tolkkuttomasti ylimääräistä rahaa, niin hankintalistalle menisi joku alkupään 911 tai sitten jompikumpi viimeiseistä ilmajäähdytteisistä korimalleista eli 964 tai 993.
Saksalaisiin pirsseihin päin en edes kusisi.