Tänne kaikki kettuilut ja huonot neuvot kouvon hankkiessa paskan koslan (ja x:n tt)

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
TT (R)S on mielekkäämpi vaihtoehto kuin joku hyvä-ääninen, mutta laiska ja bensajuoppo jenkki.
Sehän niissä jenkeissä hiukan on, että ne on jossain määrin tai jopa hyvinkin pitkälti suunniteltu kulkemaan lyhyehkö matka suoraan seisovalla lähdöllä mahdollisimman nopeasti. Jos pikkasen kärjistetään.

Örfil

Guest
Sehän niissä jenkeissä hiukan on, että ne on jossain määrin tai jopa hyvinkin pitkälti suunniteltu kulkemaan lyhyehkö matka suoraan seisovalla lähdöllä mahdollisimman nopeasti. Jos pikkasen kärjistetään.
Ja saundithan on parsaimmat! Mulla on ollu kaks veekutosta ja ne jo pörisi mukavasti. Ja toi fillari on V2.

Mutta nopsimmat on 4-5 pyttyiset turbot.

Mangelo

Well-known member
Mielikuvani jenkiautoista ja autoilijoista on että kunhan valoissa seistessä moottori pörisee, bensa haisee ja renkaat vinkuu. Suoritusarvoilla ei niin väliä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Järjellä jos mentäisiin, niin kaikilla normaalin kokoista autoa tarvitsevilla olisi Corolla.

Knoukka

Well-known member
En oo oikein koskaan ymmärtänyt tollasten pikkusporttien päälle. Tai siis ei tolla tunnepuolella sytytä. Jotain niistä uupuu.

Enkä sitä, että mallistoa uusimalla uusitaan. Mun mielestä kaksi maailman hienointa ja parasta autoa ovat molemmat vuosikymmenten evoluution tuloksia: pientä ja jatkuvaa evolutiivista hiomista mallisarjasta seuraavaan, tunnistettava mallinäkö ja luonne läpi historian, pitkän historian luoma ikonisuus ja charmi sekä pidättäytyminen omassa roolissa ja lokerossa. Ja nämä kaksi maailman parasta autoa mun mielestä tällä hetkellä ovat tämä ja tämä. Täydellinen autotalli täyttyisi näillä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
En oo oikein koskaan ymmärtänyt tollasten pikkusporttien päälle. Tai siis ei tolla tunnepuolella sytytä. Jotain niistä uupuu.

Enkä sitä, että mallistoa uusimalla uusitaan. Mun mielestä kaksi maailman hienointa ja parasta autoa ovat molemmat vuosikymmenten evoluution tuloksia: pientä ja jatkuvaa evolutiivista hiomista mallisarjasta seuraavaan, tunnistettava mallinäkö ja luonne läpi historian, pitkän historian luoma ikonisuus ja charmi sekä pidättäytyminen omassa roolissa ja lokerossa. Ja nämä kaksi maailman parasta autoa mun mielestä tällä hetkellä ovat tämä ja tämä. Täydellinen autotalli täyttyisi näillä.
Kun tänään Lotossa voitan, niin yksi 911 tulee vielä olemattomaan autotalliin. Pikkupenskasta asti moista hinkunut:eek:

SamiJ

Well-known member
911 on meikäläisellekin se unelmien urheiluauto. Jos olisi tolkkuttomasti ylimääräistä rahaa, niin hankintalistalle menisi joku alkupään 911 tai sitten jompikumpi viimeiseistä ilmajäähdytteisistä korimalleista eli 964 tai 993.

Knoukka

Well-known member
911 on meikäläisellekin se unelmien urheiluauto. Jos olisi tolkkuttomasti ylimääräistä rahaa, niin hankintalistalle menisi joku alkupään 911 tai sitten jompikumpi viimeiseistä ilmajäähdytteisistä korimalleista eli 964 tai 993.
Noihin alkupään eli 911 -korisen hankkimiseen ei ihan tolkuttomasti sitä rahaakaan tarvitsisi.

Mutta kun oikein aloin miettimään niin ehkä mä tohon Lantikan viereen hankkisin kuitenkin saman konsernin perinteikkään edustajan eli Jaguar XKRn. Tyyliä, mukavuutta, suorituskykyä ja charmia yli omien tarpeiden ja ehkä hivenen enemmän Grant Toureria kuin 911ssa. Siis jos ois tolkuttomasti sitä rahaa perkele. Saksalaisiin pirsseihin päin en edes kusisi.