Tänne kaikki kettuilut ja huonot neuvot kouvon hankkiessa paskan koslan (ja x:n tt)

Nurtsi

Registered Loser
Mieluummin housuihin vai?

Kyllä se on knoukka niin että adolf osaa tekniikan tekemisen verrattuna tuumamiehiin.
Mutku se tekniikka ei ole se juttu vaan se olo mikä tulee kun autoa ajaa tai katsoo tai kuuntelee.

Knoukka

Well-known member
Kyllä se on knoukka niin että adolf osaa tekniikan tekemisen verrattuna tuumamiehiin.
Mutku se tekniikka ei ole se juttu vaan se olo mikä tulee kun autoa ajaa tai katsoo tai kuuntelee.
Kuten Nursti tossa jo sanoo: teutooneista puuttuu tunnetta ja luonnetta. Porschea ja paria bayerilaista lukuunottamatta eivät mua kosketa. Audit, sorry nyt vaan Racer, on sieluttomimpia ja tylsimpiä autoja maan päällä. Sopivat siis erinomaisesti espoolaisille tai muuten vaan insinööreille. Briteissä on charmia ja tunnetta. Tekniikkakin samalla viivalla teutoonien kanssa, osin reilusti jopa edellä josta esimerkkinä Land Rover. Sekin on kumma, että Jaguar osaa tehdä samasta autosta sekä mukavan että nopean. Saksalainen ei osaa tehdä edes mukavaa.

jjv

Arschloch
911 on meikäläisellekin se unelmien urheiluauto.
Jos joku urheiluauto pitäisi valita, kyllä tuo minunkin valintani olisi. Ulkonäkö jakaa ihan ymmärrettävästi mielipiteet, mää tykkään.

Tosin vaikka mulla olis rahaa tolkuttomasti en silti ostaisi itselleni autoa.

Mangelo

Well-known member
:mad:

Siirtele ite 160 postausta jarnaa jota ei jaksa lukea ja poimia sieltä välistä ne oikeasti aiheeseen kuuluvat.
Eipä niitä kukaan pakottanut siirtämään, vaikka onhan toi hyvä laittaa jarnat omiksi toikikseen ja stickysi, ettei vaan kukaan jää paitsi.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Puhutaan nyt hyvät ihmiset niistä autoista!!!
OoKoo.

Mun ensimmäinen auto oli saksalainen, VAG-konsernista, jos se jo silloin oli VAG? En ole varma, enkä googleta. Hyvin elegantti ja tyylikäs auto oli se. Hyvä ajettava. Paitti talvella. Erittäin etupainoisena ja etuvetoisena yllätti kokemattoman kuskin ja meni ojaan paskaksi.

Mun toinen auto oli brittiläinen, Rootes Groupin valmistama. Takavetoisena hauskempi ajettava, kun tuo ym. DKW/VAG. Mutta muuten aika romu. Ja hyvin arkinen. Moottori siitä meni paskaksi aika vähillä kilometreillä. Velipuoli vaihtoi sen mannejen kanssa juovuspäissään V6-Taunukseen. Josta tarvittaessa tarinaa...

No, ne oli aikoja menneitä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Velipuoli vaihtoi sen mannejen kanssa juovuspäissään V6-Taunukseen. Josta tarvittaessa tarinaa...

No, ne oli aikoja menneitä.
Me ostettiin kerran savolaisilta mustalaisilta Volvo 244 GL D6. Voi vittu mikä traktori, mutta sitkeästi vaan vei eteenpäin käytännön huippunopeuden ollen vain vähän yli 80km/h. Dieseliä kulutti 8 l/100km ja öljyä litran tuhannelle kilsalle. Samoihin aikoihin tyttöystävän isällä oli aivan uusi Volvo 440, ei vakuuttanut sekään ajomukavuudellaan.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mulla oli aikanaan JPP-mallin Volvo hankala ahtaammissa tiloissa, hyvä maantiellä, laiska kuin Renessanssinero.

Viimeksi muokattu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuossa parissa ylläolevassa viestissä oleellisimmat jo tulikin. Itse pidän siitä, että on jalkatilaa suht riittävästi eikä pää viistä kattoa kun laittaa istuimen selkänojan hiukan reippaammin kallelleen. Ja kyllä toi mun yksilö kiihtyy kaikilla Suomen teillä ylinopeuteen alle minuutissa :frank:.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Tuossa parissa ylläolevassa viestissä oleellisimmat jo tulikin. Itse pidän siitä, että on jalkatilaa suht riittävästi eikä pää viistä kattoa kun laittaa istuimen selkänojan hiukan reippaammin kallelleen. Ja kyllä toi mun yksilö kiihtyy kaikilla Suomen teillä ylinopeuteen alle minuutissa :frank:.
Olet muutenkin niin pieni mies, että jollain Micralla joutuisit ajamaan Poliisiopisto-tyyliin.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Olet muutenkin niin pieni mies, että jollain Micralla joutuisit ajamaan Poliisiopisto-tyyliin.
Ehkä. Vaikken ihan Hightower olekaan... kuus senttiä näköjään jään alle Bubba Smithin mitan.

Yks jännä juttu minkä oon huomannut on se, että uudehkoissa autoissa (pienissäkin) on yleensä aika riittävästi jalkatilaa mutta pää heiluu sitten ikävästi katon tuntumassa. Ja 200-sarjan Volvossa on muutenkin kivan avarat sisätilat plus näkee ulos hyvin kun ikkunoiden karmit, vai mitä tolppia ne on, on aika ohuita ja pystyssä nykyautoihin verrattuna.