Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olipa kerran Raija Pelli, ruotsalainen ja norjalainen. He olivat joutuneet autiolle saarelle. Eräs velho tuli heidän luoksensa ja lupasi täyttää yhden toivomuksen. Norjalainen toivoi pääsevänsä kotiin, samoin Raija Pelli. Heidän toiveensa täytettiin. Ruotsalaisesta alkoi tuntua yksinäiseltä ilman norjalaista ja Raija pelliä, joten hän toivoi heidät takaisin.

Örfil

Guest
Onko syitä yksi vai koko pellillinen?

Harmittavaa, että Raijanair ei lennä enää talvikaudella Tampereelle :(

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Eilen koitettiin 50" taustaprjektioteleivisiota lesbopariskunnan toimesta pakata Fiat Puntoon ja tänään virolaismies luovutti jo nähdessään, kun ei möllikkä mahtuisi edes asuntoonsa.

Tori.fi:ssä tavaroiden myyminen on huisia.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Eilen olisi pitänyt myydä ennen kirjastolla käyntiä tuo polkuauto tms. Ratti katkesi ja auto jäi kaupungin roskikseen.

Ykkösnick

Heh, Massa!
Sijainti
Kerros 107
Tajusin juuri, että miksi elämäni tuntuu nykyisin kerran kuussa helvetin kuritushuoneelta. Naisten oikkuja tullut vastaan kaikenlaisia, mutta ei herranjumala mitä PMS-oireita joillain p*rkeleen pillunkantotelineillä on!!! :wall:

Sue_me

Well-known member
Hyvähän se on avittaa luonnollista irtautumista ;)
Näinhän siinä saattoi tapahtua.

Vihjailin tälle työnhausta kun työttömänä on ollut kotosalla ja toin työpaikkailmoituksia nähtäville -> viikon kuluttua oli jo oma yksiö katsottuna valmiiksi.

Magic. Saa käyttää.

burb

.
On sangen arveluttavaa ja lähes tuomittavaa avata talvisäätä kosketteleva tojck keskellä parhainta syystä ja jo varsin paljon ennen talven alkua, joka tapahtuu 1.12. kuluvaa vuotta.
Mielipiteesi on minulle tärkeä.

Talvisäälle omistettu toikki on kuitenkin loogista avata silloin kun sää on selvästi talvinen.
Aura-autot suhaavat jo pitkin Suomea, useimmilla (lähes kaikilla?) suomalaisista on jo autossaan talvirenkaat, moni hullu on jo käynyt hiihtämässä ja mun parvekkeen katolta vyöryy lumilippa. Talvisää.

Hartsa76

Well-known member
Mielipiteesi on minulle tärkeä.

Talvisäälle omistettu toikki on kuitenkin loogista avata silloin kun sää on selvästi talvinen.
Aura-autot suhaavat jo pitkin Suomea, useimmilla (lähes kaikilla?) suomalaisista on jo autossaan talvirenkaat, moni hullu on jo käynyt hiihtämässä ja mun parvekkeen katolta vyöryy lumilippa. Talvisää.
Ensi viikolla sää ei enää ole talvinen, koska ennusteiden mukaan ensi viikolla sataa vettä ja lumet sulavat pois, eli tämä seikka huomioiden toikin avaaminen talvisäälle jo nyt on liian aikaista.

Kaiken lisäksi marraskuu yleisesti lasketaan niihin kuukausiin jotka muodostavat syksyn ja talvikuukausiksi lasketaan ainoastaan joulukuu, tammikuu ja helmikuu.