Tänne kaikki merkitykselliset ilmoitukset.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Itsehän lasken talvikuukausiksi ne kuukaudet, kun autossa on talvirenkaat alla. Siis tyypillisesti marras-maaliskuu.
Toisinaan talvi alkaa jo lokakuussa ja kestää huhtikuuhun. Pitäis varmaan kesärenkaiksi ottaa kitkat, niin sitten olis talvi vuoden ympäri.

jjv

Arschloch
Itsehän lasken talvikuukausiksi ne kuukaudet, kun autossa on talvirenkaat alla. Siis tyypillisesti marras-maaliskuu.
Toisinaan talvi alkaa jo lokakuussa ja kestää huhtikuuhun.
Nii-i. Jos on sitä mieltä, että kaikki vuodenajat kestää Suomessa kolme kuukautta niin varmaan myös pukeutuu ja varustautuu kalenterin mukaan. Mun mielestä talvi kestää vähintään viisi kuukautta.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Löysin tänään pitkään kadoksissa olleen Sauna-Timo -kirjan. Se oli yhdessä pahvilaatikossa kaikkein alimmaisena. Otan sen mukaani saunaan ja luen siellä.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Mielipiteesi on minulle tärkeä.

Talvisäälle omistettu toikki on kuitenkin loogista avata silloin kun sää on selvästi talvinen.
Aura-autot suhaavat jo pitkin Suomea, useimmilla (lähes kaikilla?) suomalaisista on jo autossaan talvirenkaat, moni hullu on jo käynyt hiihtämässä ja mun parvekkeen katolta vyöryy lumilippa. Talvisää.
Sinunkin mielipiteesi on minulle tärkeä.

Kysynkin sinulta nyt, että onko sää tällä hetkellä selvästi Talvisään vaatimukset täyttävä?

Helsingissä näyttää olevan tällä hetkellä + 6 °C ja näillä kulmin + 5 °C. Vettä vihmoo molemmilla paikkakunnilla. Onko sää selvästi talvinen?

burb

.
Sää ei ole ainakaan täällä selvästi talvinen. Juuri tällä hetkellä.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Burbin todistusta puntaroidessa kannattaa muistaa miehen oleskelevan Kilpisjärven homovankimielisairaalassa kahleisiin sidottuna pää alassuin vailla vapaata näkymää ympäröivään ulkoilmaan.

burb

.
Burbin todistusta puntaroidessa kannattaa muistaa miehen oleskelevan Kilpisjärven homovankimielisairaalassa kahleisiin sidottuna pää alassuin vailla vapaata näkymää ympäröivään ulkoilmaan.
Väite on täysin mieltä vailla kuten on väitteen esittäjäkin.

Pistetilanne:
muut 0
Albert Oil -1

Lunssila

Well-known member
Varmaan ihan hyvää tavaraa, jos tarvitsee kehon uudistumista ja hyvinvoinnin vahvistamista sisältäpäin.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Syyssää voi olla talvinen, ja talvisää voi olla syksyinen. Syyssää ei kuitenkaan ole talvisää.

Nni.