Örfil
Guest
Ovatko muut autoilijat liikenteessä mielestäsi törppöjä, etenkin aurausautokuskit?
Itsemurha ja toisten mätkiminen toistui varsin usein. Ja huumeet sekä päihteet.Tuntuuko sinusta siltä, että perheesi ei tottele sinua?
On. Muttei aura-autokuskit.Ovatko muut autoilijat liikenteessä mielestäsi törppöjä, etenkin aurausautokuskit?
Oletko suorittanut metsästyskortin vai ajattelitko ampumahiihtää? Vai mistä on kyse?Itsemurha ja toisten mätkiminen toistui varsin usein. Ja huumeet sekä päihteet.
Niin ja sellainen anekdootti vielä tähän, että tuon kysymyspatterin laatijat ovat töissä tuossa 100 m päässä ...Itsemurha ja toisten mätkiminen toistui varsin usein. Ja huumeet sekä päihteet.
Muistoesine. Vaari oli maajoukkuetttason ampuja ja polliisi stadissa ennen ja sotien aikana. Jäi niistä hommista kun kommarit tuli poliisin johtoon. Valmetti 30-luvulta.Oletko suorittanut metsästyskortin vai ajattelitko ampumahiihtää? Vai mistä on kyse?
Eli hoitohenkilökunnan toimitiloissa?Niin ja sellainen anekdootti vielä tähän, että tuon kysymyspatterin laatijat ovat töissä tuossa 100 m päässä ...
Joo, täällä on aika pitkät käytävät.Eli hoitohenkilökunnan toimitiloissa?
Ai tästä olikin jo juttua, juuri laitoin toiseen otsakkeeseen, että asia tuli mulle yllätyksenä.Juicen kuolemasta tulee tänään kuluneeksi 10 vuotta. Ja Freddie Mercuryn 25.
Tosi jännä juttu. Mä asuin Tampereella.Asuin Hangossa kakkalanmäellä Fredddien kuollessa.
Sama asia. Ghetto kuin ghetto.Tosi jännä juttu. Mä asuin Tampereella.
No nythän tätä tuli ostettua, valitettavasti. Miten on kivennäisvedestä voitu saada näin pahanmakuista??Maistakaapas, arvoisat lajitoverit, jos mahdollista, Hartwallin Novelle Plus kromi+sinkki kivennäisvesijuomaa, makuna kurkku & minttu, ja kommentoikaa mieluusti ko. juoman makukokemuksia joko tähän tojckiin tai juomistojckiin.
Kiitos.
Maistui tsatsikille. Ei ihan kivesvedelle sopiva maku lain.:yuck:No nythän tätä tuli ostettua, valitettavasti. Miten on kivennäisvedestä voitu saada näin pahanmakuista??
No nythän tätä tuli ostettua, valitettavasti. Miten on kivennäisvedestä voitu saada näin pahanmakuista??