Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

burb

.
Johanssonin Scarlett sinkkuuntui.
Olisko kellään hänen yhteystietojaan, voisin kysäistä josko lähtis treffeille? Tai jos joku kysyy mun puolesta että alkaako hän olemaan mun kaa.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Olisko kellään hänen yhteystietojaan, voisin kysäistä josko lähtis treffeille? Tai jos joku kysyy mun puolesta että alkaako hän olemaan mun kaa.
En tiedä. Miksei kukaan kuitenkaan kertonut, että hän on tehnyt jokusen musiikkikappaleen?

Örfil

Guest
On kiinnostunut, mutta se meikkijuttu pitäis nyt tarkentaa ennen treffejä: pakkelilla vai ilman?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Noni. Nyt on sopparit tehty tuosta kakkosduunista. Kaikki näyttää upialta. Palkkakaakin sain vielä hilattua ylöspäin, mitä ensin tarjosivat, vaikkei sekään tarjous huono ollut - mehevät tilit. Ja vielä totesi tuossa tänään, että hommia löytyy tämän nyt käsillä olevan projektin jälkeenkin. Ai että. Joskus se elämä vaan luistaa niin perkeleen hyvin.

Kun rauta on kuumaa, se taotaan timantiksi - HETI!

Viikonloppuna sellaiset bileet, ettei maanantaita tule!

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.

oldez

Well-known member
Kävin tänään mroomissa. Ekaa kertaa varmaan 6-7 vuoteen kun kävin parturissa. Tukka pois, siisti parran koneella ja veitsellä. Ihan miellyttävä kokemus ja konseptina ihan toimiva. Harmi että tukkamuoti on nykyään sellainen ettei parturissa tarvitse paljon rampata. Nuorempana piti käydä jatkuvasti kun tukka kasvaa niin nopeasti. Vielä kuitenkin harkitsen tuota jäsenyyttä. On se olennaisesti helpompaa ja nopeampaa kun joku muu ajaa pään, eikä tule sitä sotkua. 17 kertaa kun kävisi vuoden sisällä parturissa niin maksaisi itsensä takaisin tuolla pronssitasolla.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
... olen näemmä säästänyt tuhansia euroja parturoitsemalla itse itseni about viimeisen 12 vuotta.
Tosin kolmas parturointikone on jo menossa, joten niihin on palanut rahhoo pari satkua.

oldez

Well-known member
... olen näemmä säästänyt tuhansia euroja parturoitsemalla itse itseni about viimeisen 12 vuotta.
Tosin kolmas parturointikone on jo menossa, joten niihin on palanut rahhoo pari satkua.
Sama täällä. Tosin aikaa en ole välttämättä säästänyt...

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Olen veikkaaja.
Lakimiehen palkka meni pahasti metsään. Tuttu lakimies laskuttaa 340 euroa tunnilta.
Ehkä niillä on vaan osalle tunneista duunia.

Tuloksesi: 7 / 10
Onneksi olkoon, olet johtaja!
Tiedät ammattien keskipalkat hämmästyttävän hyvin, tai sitten olet vain loistava veikkaaja.
Sama.