Örfil
Guest
Tuossa ei ole yhtään mitään lisättävää eikä poistettavaa.
Aiwan täydellinen ohje.
Tuossa ei ole yhtään mitään lisättävää eikä poistettavaa.
Niin on mutta enpä tähän hätään löytänyt ainuttakaan todistetta. Otsakkeita taisi olla useampia muistaakseni.Ko. peliä on pelattu tälläkin palstalla.
En tiedä. Miksei kukaan kuitenkaan kertonut, että hän on tehnyt jokusen musiikkikappaleen?Johanssonin Scarlett sinkkuuntui.
Olisko kellään hänen yhteystietojaan, voisin kysäistä josko lähtis treffeille? Tai jos joku kysyy mun puolesta että alkaako hän olemaan mun kaa.
Taidat sekoittaa Johansseniin?En tiedä. Miksei kukaan kuitenkaan kertonut, että hän on tehnyt jokusen musiikkikappaleen?
On kiinnostunut, mutta se meikkijuttu pitäis nyt tarkentaa ennen treffejä: pakkelilla vai ilman?Johanssonin Scarlett sinkkuuntui.
Olisko kellään hänen yhteystietojaan, voisin kysäistä josko lähtis treffeille? Tai jos joku kysyy mun puolesta että alkaako hän olemaan mun kaa.
http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201701262200060440_tb.shtmlTuloksesi: 2 / 10
Voi ei, olet palkkakuopassa!
Keskipalkat eivät ehkä ole ihan vahvinta osaamisaluettasi, mutta hei, aina ei voi voittaa.
Olen veikkaaja.No enpä tiennyt ammattien keskipalkkoja. 2/10 oikein.
http://www.iltalehti.fi/tyoelama/201701262200060440_tb.shtml
Tai teen juomisen...Tuloksesi: 6 / 10
Olet toimistorotta!
Suoriuduit testistä hyvin siellä pölyisessä toimistossasi kahvin juomisen lomassa.
Sama täällä. Tosin aikaa en ole välttämättä säästänyt...... olen näemmä säästänyt tuhansia euroja parturoitsemalla itse itseni about viimeisen 12 vuotta.
Tosin kolmas parturointikone on jo menossa, joten niihin on palanut rahhoo pari satkua.
Sama.Olen veikkaaja.
Lakimiehen palkka meni pahasti metsään. Tuttu lakimies laskuttaa 340 euroa tunnilta.
Ehkä niillä on vaan osalle tunneista duunia.
Tuloksesi: 7 / 10
Onneksi olkoon, olet johtaja!
Tiedät ammattien keskipalkat hämmästyttävän hyvin, tai sitten olet vain loistava veikkaaja.
Olisi pitänyt vastata aina se, mikä tuli ensiksi mieleen. Sitten muka rupesin 'järkeilemään'... pieleenhän se meni.Tuloksesi: 3 / 10
Voi ei, olet palkkakuopassa!