Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Olin lähellä tehdä pyyteettömän hyvän teon, mutta vedin huulilta takaisin.
Kaupassa kassalle jälkeeni tuli nuori naisen alku jonka olin hetkeä aiemmin nähnyt hygieniaosastolla pyörimässä tuskissaan.
Kassalla neidin käteisvarannot eivät riittäneet ostoksiinsa: Paketti tamppooneja sekä kaksi suklaalevyä. Olin jo ottamassa pankkikorttia taskusta kun tajusin kuinka saatanan säälittävältä ja epäilyttävältä se näyttää kun tuntematon vanha setä makselee teinitytön tamppooniostoksia. Siitä nyt puhumattakaan, että s-bonukseni kertyvät vaimon tilille ja hän näkee ostokseni.
Sai neiti nyt tyytyä siis yhteen suklaalevyyn.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Olin lähellä tehdä pyyteettömän hyvän teon, mutta vedin huulilta takaisin.
Kaupassa kassalle jälkeeni tuli nuori naisen alku jonka olin hetkeä aiemmin nähnyt hygieniaosastolla pyörimässä tuskissaan.
Kassalla neidin käteisvarannot eivät riittäneet ostoksiinsa: Paketti tamppooneja sekä kaksi suklaalevyä. Olin jo ottamassa pankkikorttia taskusta kun tajusin kuinka saatanan säälittävältä ja epäilyttävältä se näyttää kun tuntematon vanha setä makselee teinitytön tamppooniostoksia. Siitä nyt puhumattakaan, että s-bonukseni kertyvät vaimon tilille ja hän näkee ostokseni.
Sai neiti nyt tyytyä siis yhteen suklaalevyyn.
Luin vain vähän alkua ja pohdin että siksikös sitä nykyään sanotaan.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tissis oli kaverinsa kans "likkojen reisussa" Londoniaaniassa maaliskuun alussa. Lähettivät sieltä koko joukon kortteja sinne ja tänne ja tonne, joista ensimmäinen havainto saatu tänään.

Hippasen alle 3kk perille. Ei paha.

:rolleyes:

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Tissis oli kaverinsa kans "likkojen reisussa" Londoniaaniassa maaliskuun alussa. Lähettivät sieltä koko joukon kortteja sinne ja tänne ja tonne, joista ensimmäinen havainto saatu tänään.

Hippasen alle 3kk perille. Ei paha.

:rolleyes:
Heh, tuli tästä mieleen omakin kokemus. Ostin auton tuossa muutama vuosi sitten ja nyt keväällä ex-omistaja laittoi viestiä että "mulla ois nuo auton vara-avaimet, laitan postilla sulle"

1.5kk meni n. 150km matkalla et vara-avaimet tuli itselle. Ja sitten ihmetellään kun postia haukutaan... :ahem:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mie tuota itse asiassa mietin sillon kun ennen lähtöä tuskaili hän, siis Tissis, sitä korttitilausten määrää.. ja olisin kyllä taatusti pistänyt asialle jos olisin Howdyn osoitteen tiennyt.
Cpt. Howdy
Kilpparin Homis
Kilppari

Ole hyvä.

Captain Howdy

Well-known member
Mie tuota itse asiassa mietin sillon kun ennen lähtöä tuskaili hän, siis Tissis, sitä korttitilausten määrää.. ja olisin kyllä taatusti pistänyt asialle jos olisin Howdyn osoitteen tiennyt.
Liekö tuo vaikeatakaan selvittää, kun oikean elämän nimikin on tiedossasi.