Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Täällä nyt toiset puhuu aidasta ja toiset aidan seipäistä.

Lomarahojen poistoa ei ole kukaan pyytänyt vaan sitä, että ne maksettaisiin tasaisesti pitkin vuotta.

Tosin ne hahmot, jotka pistävät kaiken haisemaan heti valittaisivat, että lomalla ei olisi sitä ylimääräistä rahaa käytettävissä (kun se on tuhlattu heti, kun on käteen saatu tai tilille siirretty)

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Höpsis. Palkanlaskentaohjelmiin on ohjelmoitu lomarahat, palkkakonttoristi painaa nappia ja kaataa lisää kahvia.
Mun mielestä tarvittaisiin myös palkannosto-ohjelma. Palkkakonttorista painaa nappia ja työntekijä saa lisää liksaa.

Örfil

Guest
Taas napsahti postilaatikkoon tornikirje! Se on neljäs tälle vuodelle ja kuuleman mukaan viideskin on tulossa.

Örfil

Guest
Joo, vartsikkaa pukkas :D Eräänlaisille herätysjuhlille menossa, kyllähän siellä porukan kaatamista tosiaankin harjoitellaan ;)

burb

.
Aitajuoksija Nooralotta Nezirin vasemman käden nimettömässä kiilteli tiistaina Turun Paavo Nurmen stadionilla kultainen sormus. Porilainen on mennyt kihloihin.
Perkele!

Ja minä kun luulin, että kaltaiseni läskilaihaläski voisi otollisissa olosuhteissa olla Nooralotalle Juuri Se Oikea...
Että meninkin viivyttelemään, enkä lähettänyt NoLolle kikkelikuviani merkiksi ihastuksestani. Olisihan hän sitten varmasti ollut mulle suopea.

Captain Howdy

Well-known member
Perkele!

Ja minä kun luulin, että kaltaiseni läskilaihaläski voisi otollisissa olosuhteissa olla Nooralotalle Juuri Se Oikea...
Että meninkin viivyttelemään, enkä lähettänyt NoLolle kikkelikuviani merkiksi ihastuksestani. Olisihan hän sitten varmasti ollut mulle suopea.
Kaksi kuvaa: ensimmäisessä slaikkarin varressa näkyy kirjaimet ME ja toisessa kuvassa juhlakuntoinen vehjes paljastaa edellisten väliin kirjaimet ARRY M.

Örfil

Guest
Ehkäpä homma kaatuikin siihen, että siinä olisi lukenut vaan "MOE"?

burb

.
Meinasin twiitata mutta sitten ajattelin että mitä sitä turhaa.