Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
"Limuviina". Vitun keskusta ja heidän typerät nimet asioille. Ei muuten tule menemään läpi laki. Keskustalaiset saavat äänestää "omantunnon" mukaan.
Jos menisi läpi niin näemmeköhän 10v päästä pissaliisoja kylillä aivan soosseissa, nautittuaan ennen sitä sixpackin verran Breezeriä?

Ria

Jäässä
http://www.hs.fi/politiikka/art-2000005265833.html
Helsingin Sanomien selvityksen mukaan enemmistö kansanedustajista ei hyväksy 5,5-prosenttisten juomien myyntiä kaupoissa. Se tarkoittaisi esityksen kaatumista syksyllä eduskunnassa, tosin täpärästi.

Hallituspuolueet sopivat viime viikolla, että 5,5 prosentille saa esittää vaihtoehtoisia prosentteja lakiesityksen ensimmäisessä käsittelyssä. Vapaus koskee myös hallituspuolueiden edustajia.
Hyvin tota asiaa on taas uutisoitukin, ensin on ainakin otsikoissa ilmotettu varmasti, että noi tulee kauppoihin ja nyt voi kirjottaa seuraavat otsikot siitä ettei ne todennäköisesti sittenkään tule kauppoihin ja mikään ei ole siinä välillä muuttunut. Muut muutokset kuin prosentit ilmeisesti kuitenkin tapahtuu?

oldez

Well-known member
"Limuviina". Vitun keskusta ja heidän typerät nimet asioille. Ei muuten tule menemään läpi laki. Keskustalaiset saavat äänestää "omantunnon" mukaan.
Veikkaan että persut tukee tätä esitystä vaikkei hallituksessa olekaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Jeps. Ensviikolla sitten kokeillaan alaikäisille välittämistä.
Minä tein tuota jo alaikäisenä :D

Tosin vain kavereille. Ja nyt sitten omille lapsille annettu vähän. Olen siis yhteiskunnan vihollinen ja pahalaatuinen kriminaali.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Minä tein tuota jo alaikäisenä :D

Tosin vain kavereille. Ja nyt sitten omille lapsille annettu vähän. Olen siis yhteiskunnan vihollinen ja pahalaatuinen kriminaali.
Otetaan talteen. Huostaanotto tapahtunee mahd. pian.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kun JIT-virheenkorjaus on käytössä, käsittelemättömät poikkeukset lähetetään koneessa rekisteröityyn JIT-virheenkorjaustoimintoon eikä niitä käsitellä tässä valintaikkunassa.