Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Timo Virtanen

Ihan tavallinen Virtanen
Sijainti
Anywhere in the world
Tänään ekan kerran testasin Nesteen mobiilitankkausta. Ihan toimiva kampe, mukava kun ei tarvi korttien kanssa sählätä pumpulla.

Oli viereisellä pumpulla ollut nainen hieman hämmentyneen oloinen, oli juuri maksamassa omaa tankkaustaan kun itse vetäisin parkkiin pumpun vierelle, napauttelin pari kertaa puhelinta, nousin ulos, avasin tankin luukun ja nappasin letkun telineestä ja lorottelin tankin täyteen. Pumpuilla on siis yhteinen maksupiste. Olin jo tankkaamassa omaa autoani ennenkuin hän oli saanut omansa maksetuksi. Jäi vielä epäluuloisena katselemaan perään kun huristelin pois.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Se on raskas tämä meidän teknologisten edelläkävijöiden taakka olla kansaaeläjien töllisteltävänä ja ihmeteltävänä.
Se oli juuri yhtä juhlallilen hetki kun menin Savonlinnan videovuokraamoon hakemaan heidän ainoan DVD-elokuvansa ja isoon ääneen kassalla sain kertoa, että tiedän kyllä tämän olevan deeveedee-elokuva ja sen katsomiseen tarvitsee sellaisen deeveedeesoittimen.

jjv

Arschloch
Tänään ekan kerran testasin Nesteen mobiilitankkausta. Ihan toimiva kampe, mukava kun ei tarvi korttien kanssa sählätä pumpulla.

Oli viereisellä pumpulla ollut nainen hieman hämmentyneen oloinen, oli juuri maksamassa omaa tankkaustaan kun itse vetäisin parkkiin pumpun vierelle, napauttelin pari kertaa puhelinta, nousin ulos, avasin tankin luukun ja nappasin letkun telineestä ja lorottelin tankin täyteen. Pumpuilla on siis yhteinen maksupiste. Olin jo tankkaamassa omaa autoani ennenkuin hän oli saanut omansa maksetuksi. Jäi vielä epäluuloisena katselemaan perään kun huristelin pois.
Olisit kuitannu rouvalle "tunnen aseman pumppumiehen".
Kuten yks bussikuski totesi pokkana hyvää liikennevalotuuria ihmetelleelle etupenkin mummolle.
"Mä tunnen näitten valojen vaihtajan"
- Aijjaa, niin niillähän on kameroita täällä kaikkialla

Itsehän olen ollut labrassa paheksuvan töllistelyn kohteena monesti, kun olen marssinut odotushuoneeseen, istunut hetken ja parin minuutin päästä tullut nimellä kutsutuksi sisään, vaikka numerolappu kourassa odottavat vanhukset on saapuneet puoli tuntia aiemmin.

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Itsehän olen ollut labrassa paheksuvan töllistelyn kohteena monesti, kun olen marssinut odotushuoneeseen, istunut hetken ja parin minuutin päästä tullut nimellä kutsutuksi sisään, vaikka numerolappu kourassa odottavat vanhukset on saapuneet puoli tuntia aiemmin.
Julkisella vai yksityisellä puolella (tiedän kyllä vastauksen)

Upseeri Jerry Flodin

Kantahenkilökuntaa
Mistätän puhutaan...varmaan vuodesta 2000, kun Puistoblues on viimeksi jäänyt väliin. No nyt jää. Ihan hyvästä syystä tosin.

Örfil

Guest
Julkisella vai yksityisellä puolella (tiedän kyllä vastauksen)
Menen aina terveyskeskukseen verikokeeseen siten, että varaan viikkoa, kahta etukäteen ajan netissä. Jos aika on esim. 10:15, olen paikalla 10:10 ja n. 10:14 tulee terveyskeskushoitaja huhuilemaan nimellä.

Testattu toimivaksi niin Pirkkalassa kuin Akaaksessa.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Menen aina terveyskeskukseen verikokeeseen siten, että varaan viikkoa, kahta etukäteen ajan netissä. Jos aika on esim. 10:15, olen paikalla 10:10 ja n. 10:14 tulee terveyskeskushoitaja huhuilemaan nimellä.

Moon lampsinu lähimpään Dextraan. Menee noin 5min koko hommaan ilman ajanvarausta. Matkoineen kaikkinensa n. 10min. Firman työterveys, ja sitä tullu käytettyä lähes kaikkeen. Tosin viimeks uusin reseptit Kanta.fi kautta. Laitoin uusintapyynnön terveyskeskukseen, jossa en koskaan edes käyny. Tekstari tuli seuraavana aamuna. Uusittu. Toimi kyllä ja käytän vastaisuudessakin. Hieno palvelu.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa

Aikavarausjärjestelmä toimii hyvin Kajaanissakin. Testasin viimeksi eilen.

Örfil

Guest
viimeks uusin reseptit Kanta.fi kautta. Laitoin uusintapyynnön terveyskeskukseen, jossa en koskaan edes käyny. Tekstari tuli seuraavana aamuna. Uusittu. Toimi kyllä ja käytän vastaisuudessakin. Hieno palvelu.
Samaa käytän myös muutaman vakilääkkeen osalta, jotka on halvempi hommata reseptillä.

burb

.
Näytän vähän porkkanalta. Nimittäin todella vähän.

burb

.
Oispa karkkia. Vaan kun ei ole, koska söin eilen kaikki karkit yhyhyyy. Seuraavaksi kai tahdon yhden Rieseneistäsi.