Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

jjv

Arschloch
Taitaa olla laitisten palautuslento lähdössä kun on lentoasema täynnä viranomaisia. Juna-aseman portaiden päässä vissiin suurin uhka ku äijillä kypärät ja pitkät pamput. Ehkä se punatukkainen pappi hyökkää sieltä.

jjv

Arschloch
Turisti vois luulla että tänne on joku futisjengi tulossa. Millos se walesilainen pubijoukkue tulee? Ne joskus aiheutti hässäkkää Koskissakin.

Örfil

Guest
Olen kaksi päivää kolmen karvalapsen yh-isä. Nyt bailataan!

Örfil

Guest
Jaa se.

No, kumpikin on vajakkien pää-äänenkannattajassa ristiinnaulittu moneen kertaan. Ovat myös toivotelleet sinulle ja heille pikaista tapaamista.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Naapurin mummelien pälätykset häiritsee, kun ovi on auki. :mad_old:Koko aika jotain puutarhajuttua. :frown:
Menisivät eläkeläiset perkele vaikkapa töihin tai kauppojen jonoja tukkimaan, eivätkä maleksisi kotona!

jjv

Arschloch
Oli varmaan tuollainen julmetun iso juurikaskone jonka bongasin junan ikkunasta sunnuntaina Tshekin maaseudulla. Niitä varmaan myytiin siinä kun oli useampi konehirvitys rivissä ja tuo yksi mäen kumpareen päällä koko komeudessaan. Läheisellä pellolla liikkui kaksi isoa telttaa pyörillä, jotain nostohommaa niittenkin sisällä näkyi porukka tekevän. Ei näyttänyt pienviljelyspuuhastelulta lain.

burb

.
Huh!
Aivan mahtava röyhtäys pääsi äsken. Oikein kunnon eläimellinen "VROUW!", niin että lähitienoon kaikki leijonat ja gorillat hyväksyivät saman tien mut laumansa johtajaksi.
Täytyykin tästä mennä, meillä alfauroilla on velvollisuuksia lauman kukoistuttamiseksi.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Excelini "Kultajaska 2" sai täytettä. Tähän mennessä olen pelannut yhteensä 8 eurolla sitä ja tänään antoi toisen 30c voiton. Melko paska palautusprosentti. Nuorisosäätiö kiittää.

burb

.
- Mitkä numerot esiintyvät Pikku Kakkosen posti -laulussa?
- Paljonko on Tampereen kunnallisvero?
- Minä vuonna Tampereen, eli Hakametsän jäähalli on rakennettu?
- Montako ystävyyskaupunkia Tampereella on ja ohhoh onpas niitä paljon.
- Montako metriä korkea on Näsinneulan hissipoika?
- Voiko Jjusbania nähdä ja kuinka kovaa?
- Minä vuonna Turku tunnusti Tampereen ja onko sillä väliä?
- Montako kakkosnikkiä Pyy-nikillä on?
- Montako Ilvestä vastaa yksi Tappara?
- Oi, oi, mikä kummitus tuolla? Haa! Mikki aivan säikähtää.
- Tyi-rät-tät-tät-tät-tät-tää!