Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Miksi kaikesta pitää tehdä kilpailu? Emmekö vain voisi hätkähdellä yhdessä maailman hämmästyttäville asioille?

burb

.
AJ voitti Vuoden Kyseenalaistaja -palkinnon.

Lopullinen pistetilanne:
AJ 1 000 000
muut 0

Onnittelut voittajille!

Örfil

Guest
Tästä tulikin mieleen, että keskimmäinen koira sanoi eilen "burb". Tämä oli jo kolmas kerta, kun hätkähdytti täällä kyseenalaisella taidollaan isäntänsä.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Katsastin tarjolla olevat WiFi-yhteydet niin (Tiitisen?) listalta löytyi SUPO tarkkailuauto. Taidan olla tarkkailussa.

Örfil

Guest
Eilen tuli mulla ja vaimolle kirje kotiin, että meidän henkilötunnukset ovat olleet kaiken kansan pällisteltävänä netissä. Tästä oli uutinen aivan hiljan.
Asia liittyi aikanaan saatuun sairaalabakteeriin ja sen hoitoon.

Laitetaan lappu talteen siltä varalta jos jotain identiteettivarkauksia ilmenee, niin onpahan osoite jonne laittaa laskua perään.

Tekisi tässä mieli siteerata Kekkosta, mutta tapaus lienee ollut vain onneton moka.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Eilen tuli mulla ja vaimolle kirje kotiin, että meidän henkilötunnukset ovat olleet kaiken kansan pällisteltävänä netissä. Tästä oli uutinen aivan hiljan.
Asia liittyi aikanaan saatuun sairaalabakteeriin ja sen hoitoon.

Laitetaan lappu talteen siltä varalta jos jotain identiteettivarkauksia ilmenee, niin onpahan osoite jonne laittaa laskua perään.

Tekisi tässä mieli siteerata Kekkosta, mutta tapaus lienee ollut vain onneton moka.
Voin siteerata Kekkosta jos et itse viitsi:

”Minä olen pikkupojasta lähtien harrastanut tämäntapaista kuntoilua ja en minä kuntoile sen takia, että minä eläisin pitemmän aikaa kuin vastaavasti minun ikäiseni tapaavat elää, mutta minä kuntoilen sen mielihyvän ja virkistyksen vuoksi, jonka juokseminen ja juoksentelu metsässä ja hiihto minulle antavat.”

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Eilen tuli mulla ja vaimolle kirje kotiin, että meidän henkilötunnukset ovat olleet kaiken kansan pällisteltävänä netissä.
Oliko niitä jotenkin kommentoitu tai muuta?
- Että jumalauda, kuin vanha henkilötunnus!
- Mitähän noikin kaunis henkilötunnus näkee tuossa miehen henkilötunnuksessa?
- Näkee kyllä henkilötunnuksesta, että asuu jossain huitsin Hämeessä?
- Jos laskee nuo numerot yhteen, niin pirunlukuhan siitä tulee.
- On muuten jokainen numero 0-9 väliltä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Oliko niitä jotenkin kommentoitu tai muuta?
- Että jumalauda, kuin vanha henkilötunnus!
- Mitähän noikin kaunis henkilötunnus näkee tuossa miehen henkilötunnuksessa?
- Näkee kyllä henkilötunnuksesta, että asuu jossain huitsin Hämeessä?
- Jos laskee nuo numerot yhteen, niin pirunlukuhan siitä tulee.
- On muuten jokainen numero 0-9 väliltä.
Löytyy hyvällä mäihällä kirjainkin, josta öörfil kiittelee teehooällää.

Kaikki vaan samaan rekisteriin ja jokaiseen paikkaan rekisteröintipakkoja kera vahvojen tunnistautumisten, niin kohta päästään jo DDR:n tasolle :ahem:

Örfil

Guest
Mokan aiheutti jubatsu, joka olisi voinut tapahtua vaikka missä järjestelmässä. Yksi tietoja tutkimuksiinsa tietoja kerännyt tutkija ei ollut power pointista ottanut pois henkilötietoja ja upannut dokkarin nettiin.

Samin skenaario on siis täysin virheellinen.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Mokan aiheutti jubatsu, joka olisi voinut tapahtua vaikka missä järjestelmässä. Yksi tietoja tutkimuksiinsa tietoja kerännyt tutkija ei ollut power pointista ottanut pois henkilötietoja ja upannut dokkarin nettiin.

Samin skenaario on siis täysin virheellinen.
Luulis olevan mahdollista laittaa joku spykikare tarkistamaan upattavat dokumentit.

"Dokumenttisi näyttää sisältävän henkilötunnuksia. Oletko varma, että haluat ladata sen verkkoon?"

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
On olemassa vaikka mitä teknisiä mahdollisuuksia, mutta nyt kyllä olette kuutamolla. Luulisi nyt örfilinkin insinöörinä tietävän, ettei idioottivarmaa kantaa tehdä. Jos laitetaan pakotetusti munat samaan koriin, niin siinä on otollinen kohde - ja näissähän on jo nähty sekä sisäisiä että ulkoisia vuotoja.

Örfil

Guest
Mitä siis ehdotat ratkaisuksi näille yhden käyttäjän mokille?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ostin Espanjalaisesta ruokamarketista teetä.
Ei ole hyvää tämä.
Merkitsen tumakkeen poimuun muistiin, etten tee samaa virhettä toistamiseen.

Sen sijaan samasta marketista hankittu brie osoittautui pahan teen kanssa nautitun patongin päällisenä oivalliseksi hankinnaksi.

Viimeksi muokattu: