kouvotsvoni
Banjottu
Temperamenttinen olisi Faggiksenkin paiskannut samaan paikkaan.
Ja jätit nyt kokonaan Maria Ylipään mainitsematta??????:doubtful:Katson televisiosta ihan uskomatonta paskaohjelmaa nimeltä gamenight ja mietin, onkohan vierailevilla Meri-Tuuli Väntsillä, Vanessa Kurrilla ja Anna-Maija Tuokolla yhteinen pukuhuone jossa käyvät ryhmäsuihkussa?
Ei toimi. Ei jatkoon.Ja jätit nyt kokonaan Maria Ylipään mainitsematta??????:doubtful:
Jäpä on mennyt hääjärjestelyistä sekaisin, joten annetaan anteeksi.Ei toimi. Ei jatkoon.
Hyvin harvat tummahiuksiset naiset toimivat meikälle.Jäpä on mennyt hääjärjestelyistä sekaisin, joten annetaan anteeksi.
No mutta sittenhän Maria jää mulle.Hyvin harvat tummahiuksiset naiset toimivat meikälle.
Tämä, kuka nyt ikinä nimeltään olikaan ei tosin sytyttäisi vaaleillakaan hiuksilla.
Nyt kävi näin.No mutta sittenhän Maria jää mulle.
Mulle heräsi ihan ensimmäiseksi kysymys, että mistähän hobitti on alunperin tullut tietoiseksi Annabellestä?Hobitti on muutamana iltana valitellut pelkäävänsä jotain perkeleen Annabelleä.
Minä siihen, että joo joo nyt pää kiinni ja tyynyyn.
Tänään sitten lopulta pyynnöstään selvitin mikä on Annabelle.
Luettuani Wikipedia-artikkelin totesin, että no perkele ei ihme että pelottaa. En tiedä sinusta, mutta minä ainakin nukun valot päällä ensi yönä.
En epäile hetkeäkään."Nyt jos et syö kunnolla ja siivoa huonettasi, niin Annabelle tulee illalla ja vie mukanaan!"
Mä ainakin käyttäisin härskisti hyödyksi kakrujen pelon.:ahem:
En epäile hetkeäkään.