Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

Captain Howdy

Well-known member
Siinä ei nimittäin suunvuoroa saa, kun faggis ja parasmies miettivät pöytäliinan väriä ja jälkiruokamenua.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Katson televisiosta ihan uskomatonta paskaohjelmaa nimeltä gamenight ja mietin, onkohan vierailevilla Meri-Tuuli Väntsillä, Vanessa Kurrilla ja Anna-Maija Tuokolla yhteinen pukuhuone jossa käyvät ryhmäsuihkussa?

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Katson televisiosta ihan uskomatonta paskaohjelmaa nimeltä gamenight ja mietin, onkohan vierailevilla Meri-Tuuli Väntsillä, Vanessa Kurrilla ja Anna-Maija Tuokolla yhteinen pukuhuone jossa käyvät ryhmäsuihkussa?
Ja jätit nyt kokonaan Maria Ylipään mainitsematta??????:doubtful:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Itsehän odotan saunan lämpiämistä ja pikakuukkelin perusteella en aikonut tiirata tuotakaan pöllökanavan showta.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hobitti on muutamana iltana valitellut pelkäävänsä jotain perkeleen Annabelleä.

Minä siihen, että joo joo nyt pää kiinni ja tyynyyn.

Tänään sitten lopulta pyynnöstään selvitin mikä on Annabelle.

Luettuani Wikipedia-artikkelin totesin, että no perkele ei ihme että pelottaa. En tiedä sinusta, mutta minä ainakin nukun valot päällä ensi yönä.
Mulle heräsi ihan ensimmäiseksi kysymys, että mistähän hobitti on alunperin tullut tietoiseksi Annabellestä?
Ja miksi?

Ei tuon ikäisiä saa pelotella. Menee uniin ja kulkee vuosikymmenen mukana ne pelot.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
"Nyt jos et syö kunnolla ja siivoa huonettasi, niin Annabelle tulee illalla ja vie mukanaan!"

Mä ainakin käyttäisin härskisti hyödyksi kakrujen pelon.:ahem: