Itsekin voisin alkaa jalkapalloammattilaiseksi, kun ei tässä työttömänä ole parempaakaan tekemistä. Tietysti pitäisi osata pelata, mutta kai sitä harjoittelemalla oppisi.Uimahallin saunassa nuorimies ilmoitti jättävänsä "ammatin", siis ammattikoulun, kesken, ja ryhtyvänsä jalkapalloammattilaiseksi. Pohdiskeli että pääsisikö Suomen maajoukkueeseen. Ei kai siinä.
Höpsis. Oon mukulasta asti haaveillut ammattiurheilijan urasta vaihtopenkkimiehen roolissa. Enkä koskaan ole ymmärtänyt joidenkin pelaajien itkemistä kun "ei saa peliaikaa, joutuu kuluttamaan vaihtopenkkiä". Helpompaa duunia olekaan: ei tartte ostaa matsiin lippua, saa ilmaiset urheilujuomat ja firman tuulitakin ja vielä palkkaakin.Tietysti pitäisi osata pelata
+ hyvällä sägällä pelipaidan omalla nimellä.Höpsis. Oon mukulasta asti haaveillut ammattiurheilijan urasta vaihtopenkkimiehen roolissa. Enkä koskaan ole ymmärtänyt joidenkin pelaajien itkemistä kun "ei saa peliaikaa, joutuu kuluttamaan vaihtopenkkiä". Helpompaa duunia olekaan: ei tartte ostaa matsiin lippua, saa ilmaiset urheilujuomat ja firman tuulitakin ja vielä palkkaakin.
Lapioin myös jäät hattuun.Ai se olit sinä norkoilemassa shampanja-pulloa tarjoilijalta ja täyttämässä reppua kaviaarilla. En tunnistanut, enkä tohtinut kysyä tietääkö toinenkaan osapuoli.
Samixii. Pohdin just noin kun viime kuussa Namibiassa vaimo pisti broidin tyttärelle sarvikuonovideon watsapissa ja vastaus tuli hetken kuluttua. Itte oon sentään välttänyt moisen livetekniikan...Voi tätä nykypäivän tekniikkaa. Sain kännyyn juuri kuvia ja tekstiä Curacaosta 'livenä'. Ihan mahoton systeemi. Ei olis lapsena luulenu