Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset 1/2017

burb

.
Onhan tuo digiboksin epg toki aina mennyt sekaisin kun kelloja on siirretty, mutta nyt se näyttää luovuttaneen jo hyvissä ajoin ennen h-hetkeä. Vois heittää parvekkeelta tuonne.

burb

.
Kuulin juuri nuoren ihmisen päättäneen maallisen vaelluksensa.
Vittu.
Kauheaa tuhlausta.
Ei ollut erityisen läheinen, mutta silti olisin mielummin pitänyt osana elämääni kuin että en.

Parikymppisen ihmisen elämä ei voi mennä niin vituilleen, että olisi parempi heittää homma sikseen. Ei vaan voi. Mutta ei sitä aina itse ymmärrä.

Paskaa.
Ainahan se pysäyttää kun nuoresta on kyse, ei tartte olla kovin läheinenkään. Surullisia juttuja.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Kuulin juuri nuoren ihmisen päättäneen maallisen vaelluksensa.
Vittu.
Kauheaa tuhlausta.
Ei ollut erityisen läheinen, mutta silti olisin mielummin pitänyt osana elämääni kuin että en.

Parikymppisen ihmisen elämä ei voi mennä niin vituilleen, että olisi parempi heittää homma sikseen. Ei vaan voi. Mutta ei sitä aina itse ymmärrä.

Paskaa.
Ongelma on siinä, että se parikymppinen ei itse sitä ymmärrä.
Tunne on tuntijalleen tosi. Se ei muuksi muutu.

Oma veljeni päätti lähettää kuulan kalloonsa 16 vuotiaana.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Pähkäilen pitäisikö mennä katsomaan uusi tuntematon sotilas, kun ilmeisesti jos ei pidä elokuvasta on maanpetturi ja saa paskaa niskaansa. :D Veli kyllä kehui parhaaksi suomalaiseksi elokuvaksi jonka on nähnyt.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Pähkäilen pitäisikö mennä katsomaan uusi tuntematon sotilas, kun ilmeisesti jos ei pidä elokuvasta on maanpetturi ja saa paskaa niskaansa. :D Veli kyllä kehui parhaaksi suomalaiseksi elokuvaksi jonka on nähnyt.
Kannattaa mennä avoimin mielin. Muutenkin muiden mielipide omasta vaatimattomasta mielipiteestä on aika epärelevantti asia.

Ja kyllähän se pitäisi jossain välissä käydä kurkkaamassa. On vaan kaikenlaista rapistelijaa ja maiskuttajaa siellä häiritsemässä katselunautintoa. Siksipä elokuvissakäynnit on noin yksi per vuosi.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ongelma on siinä, että se parikymppinen ei itse sitä ymmärrä.
Tunne on tuntijalleen tosi. Se ei muuksi muutu.

Oma veljeni päätti lähettää kuulan kalloonsa 16 vuotiaana.
Näin hän se on.
Muistin, että veljesi oli näin valitettavasti toiminut, mutta enpä tiennyt, että jo noin nuorella iällä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Sen muistan, kun ala-asteella ilman ennakkomerkkejä vuotta nuoremman pojan isä oli löytynyt metsästä hirttäytyneenä. Ei se tainnut koskaan selvitä mikä moiseen ajoi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Useampikin ikätoverini päätti päivänsä parikymppisenä - ihan suoraan omaan kaveripiiriin ei osunut, mutta moikattavia tuttuja silti.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Kyllähän sama on käynyt joskus mielessä mutta ei auta kuin uskoa parempaan. Vaikeaa se kyllä välillä on mutta ei auta muutakuin hammasta purren mennä etiäppäin.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Kuulin eilen (ilmeisesti) samankaltaisesta tapauksesta kuin Fagerholmilla. En tuntenut kyseistä henkilöä, mutta äitinsä tiedän. Ei kiva paikka.

Kenda

Well-known member
Sijainti
Penkalla
Valitettavan useinhan noita tapahtuu. Omalle kohdalle osunut se yks mimmi joka hyppäs talon katolta mun ikkunan eteen jalkakäytävälle. Yks kaverin kaveri(naispuolinen hänkin) päätti päivänsä hyppäämällä juovuksissa neljännen kerroksen parvekkeelta katuun. Yläasteella erään luokkakaverini serkku(samaa ikäluokkaa) oli hirttäytynyt kotipaikkansa ulkorakennuksessa. Ex-duunikaverin veljenpoika teki samat kun muijansa kanssa tuli ero. Ja yks sälli, jonka kanssa tuli pyörittyä parikymppisenä paljonkin, lähti myös oman käden kautta about 5v sitten.

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Sijainti
Parc Fermé
Ex-duunikaverin veljenpoika teki samat kun muijansa kanssa tuli ero.
Tätä tapahtuu muuten aika usein et rakkauselämän mentyä vituralleen, päätetään maallinen taivallus.

Itse oon ainakin kavereille toitottanut et jos oikeesti näin huonosti menee asiat niin saa vaikka keskellä yötäkin soittaa/viestittää jos siltä tuntuu, sen sijaan et tuijotetaan aseen piippuun ja päästetään paskat pihalle ja kämpän seinälle.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Yks kaverin kaveri(naispuolinen hänkin) päätti päivänsä hyppäämällä juovuksissa neljännen kerroksen parvekkeelta katuun.
Satuin kerran juuri vastaavassa tapauksessa paikalle ensimmäisten joukossa. Ihan ei ollut kiva näky siellä. Tyttö oli täysin palasina mutta hengitti vielä juuri ja juuri. Lanssimiehet tekivät kaikkensa mutta matkalla sairaalaan päästi viimeisen henkäyksens'.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Nuo edelliset postaukset eivät ole mielestäni merkityksettömiä ilmoituksia sisällöltään.

Tämä seuraava sitä on. Minä kun olen yleensä ajoissa tai suorastaan etuajassa, niin tietenkin virittelin vanhanaikaiset kellot normaaliaikaan jo illalla. Olinpas laittanut huonosti seinälle yhden kelloista ja sieltähän se kolahti lattiaan keskellä yötä. Oikein 'mukava' herätys, ehkä naapureillekin, kun koira säikähti ja vähän kommentoi.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Nuo edelliset postaukset eivät ole mielestäni merkityksettömiä ilmoituksia sisällöltään.

Tämä seuraava sitä on. Minä kun olen yleensä ajoissa tai suorastaan etuajassa, niin tietenkin virittelin vanhanaikaiset kellot normaaliaikaan jo illalla. Olinpas laittanut huonosti seinälle yhden kelloista ja sieltähän se kolahti lattiaan keskellä yötä. Oikein 'mukava' herätys, ehkä naapureillekin, kun koira säikähti ja vähän kommentoi.
Tämähän suorastaaan kirvoitti pienet naurut :thumbup: Anteeksi :eek:

Kevennetään, että oli ilo herätä mökillä kuudelta kun tytön kännykässä herätys päällä eikä tyttö itse havahdu ollenkaan siihen. Ei edes ensimmäiseen herätysyritykseen... Ensimmäisen torkutuksen jälkeen sain jo tytön hereille ja pyysin sammuttamaan puhelimen - ei vissiin onnistunut kun vielä kolmatta kierrosta soitatti. Sain jotenkin väännettyä akun irti ja luonnollisesti siinä vaiheessa oli uni jo tiessään :D